Утримання по Пенсійним карткам
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- +15
- Qwerty1999
- 20 февраля 2018, 15:59
- #
Украинсаие банкиры настаивают на необходимости предоставлять банковские услуги исключительно на платной основе.
Мне их переубедить не удалось.
Мне их переубедить не удалось.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
І пенсіонери про це не знають.
Нещодавно, на початку листопада 2017р., вирішили оформили пенсійну картку в Ощадбанку (м.Чернівці) із-за того, щоб пенсіонеру із слабким здоров'ям не прив'язуватись до послуг пошти в день отримання пенсії, а найближчим відділенням виявилось тільки ТВБВ Ощадбанку.
Як з'ясувалось, на залишок коштів банк ніякі відсотки не дає, як це практикують інші банки для пенсійних карток (Приват, Укрсоц. тощо). Крім того, з отриманням картки, нікого не питаючи, на телефон надходить СМС-повідомлення, що активована послуга СМС-банкінг, що означає щомісячне списання по 7,00 грн. з карткового рахунку. Таким чином, вже грудні було списано 7 грн. Інших СМС-повідомлень у грудні не було.
Вирішила створити особистий кабінет в Ощад 24/7. Але і тут не все так просто.
Кожен вхід в особистий кабінет супроводжується СМС-повідомленням з кодом доступу. І такі заходи безпеки теж класифікуються як послуга СМС ( в Приваті, Укрсоцбанку, ТАС банку та ін. це безкоштовно).
Я зателефонувала до контакт-цетру і відмовилась від даної послуги. За одно уточнила, в якому випадку за СМС послугу не треба сплачувати? Відповідь мене ошарашила: «Тоді вам треба ходити в банк і там брати виписки по операціям на рахунку». І це у вік Інтернету та технологій?.. Відключили.
Я ще спробувала з додатком на мобільний телефон, розраховувала, що вже тут має бути без казусів. Ан-нет… Після успішної реєстрації і входу в додаток мені знову надійшла СМСка про активацію послуги СМС-банкінг, а паралельно із входом в Ощад24/7 надходить недоцільне СМС із текстом: «Вітаємо, Ви успішно увійшли до веб-банкінгу».
Питання: Ну навіщо мені це СМС-повідомлення, якщо я вже зайшла в додаток? І за такого роду повідомлення щомісячно по 7 грн???
Я вважаю, що це чистої води афера і обкрадання пенсіонерів.
Повідомляємо, що послуга смс-банкінг дає змогу отримувати клієнтам інформацію щодо руху коштів за рахунком картки цілодобово. Відповідно до чинних тарифів банку пакет «Розширений» за послугою смс-банкінг надається автоматично при підключенні до системи WEB/Mobile-банкінгу, оскільки, окрім базових смс-повідомлень (зарахування/списання коштів), надходять додаткові смс-повідомлення з одноразовими паролями для підтвердження операцій в системах WEB/Mobile-банкінгу. При цьому, клієнти в будь-який момент можуть відключити послугу, або перейти з пакету «Розширений» на «Базовий». З тарифами банку можна ознайомитися за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe/
Додатково інформуємо, що за картковими рахунками є можливість отримувати додатковий дохід за допомогою послуги «Мобільні заощадження». Більш детально про «Мобільні заощадження» за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/private/mobile-saving/
.