«Картка Киянина»
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Так после звонка на горячую линию вам оформили данную карту бесплатно или нет?
Проконсультувавшись з оператором гарячої лінії, залишив скаргу на вищезазначене відділення з описом ситуації. Після цього зателефонував на відділення (за номером на сайті) та попросив начальника відділення, описавши їй ситуацію, Вона, збентежено повідомила що нас приймуть.
Чи це виключення з правил, і нам пощастило, не знаю! Документи на оформлення карти подали, очікуємо смс з інформацією про готовність і наявність картки на відділенні.
Чи це виключення з правил, і нам пощастило, не знаю! Документи на оформлення карти подали, очікуємо смс з інформацією про готовність і наявність картки на відділенні.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Питання в наступному,
Чому безкоштовна послуга перетворилася в оплатну?
Чому відмовили в оформлені і відправили з відділення записуватися через гарячу лінію?
Чому до пенсіонерів таке відношення зі сторони держаного банку?
Приносимо вибачення за цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ПІБ і номер телефону Клієнта. Нам потрібно провести перевірку