Минфин - Курсы валют Украины

Установить

«Картка Киянина»

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
10026083 8 ноября 2017, 13:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Лисковская, 12/1-А
Сьогодні, о 12:10 прийшли до найближчого відділення Ощадбанку за адресою: м. Київ, вул. Лісківська 12/1 літ. А. відділення № 10026/083 для оформлення «Картки Киянина» на пенсіонера, 78-річну бабусю (до цього була картка киянина банку «Хрещатик»). В відділенні нам ВІДМОВИЛИ в безкоштовному оформлені, запропонувавши або записатися через гарячу лінію банку на час, який буде вільний, для здійснення даної процедури, або заплатити 50 (п’ятдесят) гривень і тоді нас приймуть зараз, візьмуть документи на оформлення. Відразу зателефонувавши на гарячу лінію, ми дізналися що ця послуга є безкоштовною, і що ніякого запису на неї не має, і що працівники банка не можуть вимагати за це кошти і мають прийняти документи.
Питання в наступному,
Чому безкоштовна послуга перетворилася в оплатну?
Чому відмовили в оформлені і відправили з відділення записуватися через гарячу лінію?
Чому до пенсіонерів таке відношення зі сторони держаного банку?
Ощадбанк
Ответ банка
8 ноября 2017, 15:16
Добридень!
Приносимо вибачення за цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ПІБ і номер телефону Клієнта. Нам потрібно провести перевірку

Комментарии - 2

+
0
Luckymen
Luckymen
8 ноября 2017, 15:24
#
Так после звонка на горячую линию вам оформили данную карту бесплатно или нет?
+
0
10026083
10026083
8 ноября 2017, 16:50
#
Проконсультувавшись з оператором гарячої лінії, залишив скаргу на вищезазначене відділення з описом ситуації. Після цього зателефонував на відділення (за номером на сайті) та попросив начальника відділення, описавши їй ситуацію, Вона, збентежено повідомила що нас приймуть.
Чи це виключення з правил, і нам пощастило, не знаю! Документи на оформлення карти подали, очікуємо смс з інформацією про готовність і наявність картки на відділенні.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться