Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Хто такий клієнт для вас , Ощадбанк ?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
wowitsme 12 октября 2017, 0:31
Добрий день! 10.10.2017 ми відвідали відділення в місті Путівль і залишились дуже не задоволені сервісом та ставленням персоналом до клієнтів. Суть скарги по — перше полягає в тому що у ваших відділеннях не вітаються, зайшовши до відділення усі працівники роблять вигляд що тебе не існує, не роблять копії документів і на питання чому отримали відповідь у вигляді фиркання «тому що !», і тому треба було бігти і шукати в 5 місцях де ж зробити копію документа, бо я так розумію ви економити на зручностях. Коли копію було зроблено треба було чекати 15 хвилин доки працівник пояснить попередньому клієнту про субсидії та інші питання на які вона неохоче відповідала, за цей час до залу зайшла літня жінка і вона прохала про допомогу, на неї ніхто не звернув увагу, а стажер яка робила вигляд що працює стояла і розмовляла зі знайомою на вулиці, працівниці доволяють собі голосно розмовляти по телефону по своїм справам, та між собою. Вважаю, шо банк, який позіціонує себе як №1 в країні має навчити свій персонал, що клієнт — це пріорітет, а не другорядна справа поміж особистими розмовами.
Ощадбанк
Ответ банка
12 октября 2017, 11:07
Доброго дня! Приносимо вибачення за дану ситуацію. Ваше звернення прийняли в роботу. Зазначаємо, що зі співробітниками буде проведено додаткове навчання щодо поліпшення якості обслуговування.

Комментарии - 1

+
0
09104
09104
13 октября 2017, 13:58
#
Сотрудники Ощада показывали работу в данном конкретном случае, но реально работать не хотели.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Хто такий клієнт для вас , Ощадбанк ?