Термінал прийняв кошти, але операцію відхилив
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Сьогодні, 20.09.2017 р. о 12:53:50 термінал, який розташований в приміщенні Ощадбанку за адресою: м. Київ, Харківське шосе, 57, чудово прийняв 1000 гривень для поповнення моєї картки, а вкінці операю відхилив!!!!!!!((((( Як з'ясувалося, він не працює......, хоча чудово все виконував, а папірець-повідомлення про те, що він не працює, хтось відірвав!!! Як так???? Тепер мені потрібно чекати 45 днів, щоб мені повернули кошти. Невже не можна вирішити питання з цими терміналами???? Для чого вони взагалі там???? І чому так довго розглядають заяву, якщо інші банки розглядають в короткі строки???
Ответ банка
20 сентября 2017, 15:47
Доброго дня. Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Ситуацію з роботою терміналу перевіримо. Заява може бути розглянута і раніше.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- +8
- StarFighter27
- 21 сентября 2017, 8:42
- #
А почитать предыдущие посты слабо? Сколько раз об этом говорили. Эти терминалы глючят. Через них лучше не платить.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться