Скарга

firenov firenov
13 августа 2017, 11:48
без оценки
24 липня я в банкоматі м. Корець Рівненської області знімав зі своєї картки кошти, банкомат гроши не видав але зписав з рахунку в сумі 5000 грн двумя платежами 3 та 2 тис. грн відповідно. Мною була написана заява та надано паспорт на повернення даних грошей. Пройшло вже 20 днів, а гроші мені так і не повернули. Я бачу в цьому байдужість банку до людських проблем, тому що непрацюючуй банкомат це не моя проблемма і я не повинен страдати внаслідок ваших недоліків, до того ж проблема даного банкомату вже була неодноразово але відділеня в м. Корець на це не реагують і навіть не захотіли мене слухати. Прошу повернути мені мої гроші.
Ответ банка
Ощадбанк
14 августа 2017, 11:48
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Максимальний термін розгляду заяв на спірну транзакцію до 45 календарний днів. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону, а також адресу відділення, в яке Ви зверталися. Ми з'ясуємо ситуацію.

Комментарии (2)

+
0
Tatyana0477
Tatyana0477
14 августа 2017, 11:45
Татьяна, Запорожье
#
Я тоже уже 10 дней жду свои 4000 гр. А сколько еще ждать не известно. А деньги срочно надо. Но банку по моему на своих клиентов наплевать…
+
0
alvish1959
alvish1959
15 августа 2017, 9:38
#
А мне терминал дважды за неделю не перечислил на мобильный сдачу после оплаты коммуналки. Было это в отделении на улице Олены Телиги,35 (г.Киев) еще 15-го и 23-го июня, оба раза рядом находились сотрудники банка, оба раза оформляли заявление. На сегодняшний день результата нет. А еще в этом отделении третий месяц не работает банкомат. Сервис, прямо скажем, ненавязчивый.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться