Скарга: деньги зависли в терминале в отделении банка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
— підтвердив друк чека по закінченню операції по перерахуванню коштів
— вніс готівку на суму 4400 грн, після чого з’явилося повідомлення про технічну помилку терміналу, чек не роздрукувався, термінал повернувся до головного меню. Я звернувся до працівників банку, де було складено електронне повідомлення-підтвердження проведення операції. Після чого мені повідомили, що потрібно чекати протягом 45 календарних днів, про зарахування коштів мене повідомлять.
12.07.2017 я знову звернувся до того ж відділення банку на що мені відповіли: «Чекайте, ми вам зателефонуємо».
03.08.2017р. Я повторно відвідав вдділення Ощадбанку, де мені відповіли, що кошти ще не повернулись і запронували скласти ще одну заяву. Було складено анкету-заяву № SC-0222316 від 03.08.2017р. Прошу вас провести службове розслідування і як найшвидше повернути мої кошти, в іншому випадку я буду звертатись до Генеральної Прокуратури України зі скаргою на бездіяльність і безвідповідальність банку.