Жахливе обслуговування, повна некомпетентність співробітників

Ксюша Волошина Ксюша Волошина
4 июля 2017, 18:24
1
Всі співробітники Укрзалізниці змушені обслуговуватися в Ощаді. В минулому році мала неприємний досвід з заміною картки в якої вийшов термін дії, картку не надіслали в обіцяний строк 14 днів, я їхала у відпустку та не мала змоги зняти заробітну плату, відпускні, та матеріальну допомогу на оздоровлення. Мені зробили миттєву картку в якої був великий процент на видачу готівки. Цього року я згубила картку в квартирі, так як до відпустки залишилось не довго вирішила знімати кошти в відділенні банку за номером картки та паспортом, а потім вже замовити картку. Мій відгук про жахливе обслуговування в Відділенні № 10023/0394 пров.Тараса Шевченка,3. В першу чергу на відділенні відсутня інформація про графік роботи (понеділок у них вихідний). Там працює 3 особи, але постійні черги в яких всі сваряться, на віконцях не підписано який касир чим займається, вони відправляють людей з черги в чергу. 03.07.17 звернулася на гарячу лінію ощад банку де мені повідомили, що банк після вірусної атаки працює в нормальному режимі, графік роботи даного відділення мені повідомити не змогли. 04.07.17 о 12.10 звернулася до даного відділення для того щоб отримати кошти із свого рахунку. На що працівниці банку мені повідомили що в них відсутня готівка. При мені видали відвідувачу 2000 грн. по пенсійній книжці. На мої прохання все таки видати мені кошти працівниця банку запропонувала мені 50 гривень зі свого карману. Касир повидилася грубо, причиною відсутності коштів було те що вони буцім-то замовляють їх звечора на наступний день, а так як вчора вони не працювали, то і гроші ніхто не замовив. Мені нагрубили та відправили геть. Я знову позвонила гарячу лінію, щоб прояснити ситуацію з відсутністю готівки у відділенні, та з питанням куди можна залишити скаргу. Скаргу на гарячу лінію у мене, на жаль, не прийняли. Та все ж пояснили що ситуація з готівкою це порушення. Вважаю, що якщо вже і трапилася така ситуація з вірусом, то відділення мали б продовжити робочі години, та замовляти кошти вранці
Ответ банка
Ощадбанк
5 июля 2017, 11:18
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності. Із співробітниками відділення буде проведена відповідна робота. Рекомендуємо, також, замовити перевипуск картки.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться