Байдуже відношення до своїх клієнтів

080394 080394
21 июня 2017, 14:01
1
Я вже писала свою історію раніше, але хочу додати.
З моменту моєї проблеми вже пройшло майже 3 місяця, а я так і не дочекалася ніякої відповіді. Виходить якесь замкнуте коло. Взагалі не хочуть допомагати у вирішенні проблеми.
Я вже 3 місяць залишаюся без чесно заробленої заробітної плати, яку не можу зняти через те, що співробітники банку не можуть мені допомогти. Вони навіть не можуть сказати приблизний термін вирішення мого питання. При зверненні в банк тебе перенаправляють по колу і проблеми не вирішують. Як там можна відноситися до своїх клієнтів? Банк навпаки повинен допомагати, а не створювати проблеми.
Ответ банка
Ощадбанк
21 июня 2017, 14:30
Доброго дня! Звяжемось з відділенням і зясуємо статус розгляду Вашої справи

Комментарии (9)

+
0
080394
080394
21 июня 2017, 14:11
Тетяна, Київ
#
Ще хочу додати, що кожного місяця з мого рахунку банк стягує комісію за послуги смс-інформування, які вже 3 місяця мені не приходять через заблоковану карту. Так стягнути кошти можна, у банку все виходить, нічого їм не заважає, а мені мої зароблені кошти виходить що ні?
+
0
4ebyrek
4ebyrek
21 июня 2017, 14:20
#
Тем, кто не следит за вашей активностью, очень тяжело вас понять. Все что я увидел, это бла-бла-бла… банк ничего не делает. Было бы полезно ( и понятно) для всех, если бы вы оставили ссылку на свой предыдущий отзыв( саму суть проблемы). А так — ни о чем.
+
0
080394
080394
21 июня 2017, 14:24
Тетяна, Київ
#
09.04.2017 мою зарплатну карту було заблоковано у зв'язку з підозрою у шахрайських діях (без вияснення причини мене заблокували). Тільки через тиждень моїх дзвінків та відвідувань відділень банку мені сказали причину. Дзвониш в контакт-центр тебе посилають у відділення банку, ідеш у відділення банку тебе посилають дзвонити у контакт-центр, і виходить якесь замкнуте коло. І банку все одно, що це зарплатна карта, і що ти не можеш нічого зняти, типу: «живи як хочеш, і за що хочеш». Уже минуло 3 тижні, а моя справа не може зрушити з місця. Банку все одно, що через шахраїв страждають їх клієнти!!!
+
0
4ebyrek
4ebyrek
21 июня 2017, 14:31
#
1) спробуйте зателефонувати з відділеня в КЦ, і передайте слухавку співробітнику- нехай самі між собою домовляться, навіщо вони посилаю вас один до одного.
2) зніміть кошти в касі по номеру рахунку, напевно так можливо.
3) замовте іншу карту, попередня можливо була скопрометована( шахраї дізналися її дані- і карту заблокували, щоб вони не тратили ваші гроші)

Приблизно так)
+
0
080394
080394
21 июня 2017, 14:36
Тетяна, Київ
#
1) так вже робили, але до чогось спільного вони не дійшли.
2)цю операцію я не можу здійснити через те, що у мене і рахунок заблоковано.
3) у відділені банку мені сказали, що поки з цією картою не розберуться нову я відкрити не зможу.
+
0
4ebyrek
4ebyrek
21 июня 2017, 15:21
#
Тоді вся надія на фахівців банку, що пишуть відгуки на цьому сайті.
+
0
080394
080394
21 июня 2017, 15:34
Тетяна, Київ
#
Надіюсь вони зможуть мені допомогти.
+
0
19036256
19036256
26 июня 2017, 14:25
Valentina
#
Нажмите на ник 080394 и откроются все сообщения.
+
0
080394
080394
25 июля 2017, 10:44
Тетяна, Київ
#
Дорогий Ощадбанк!
Скільки можна чекати відповідь та якесь вирішення моєї проблеми?! З 09 квітня тягнеться моя проблема, а сьогодні на хвилиночку 25 липня! Я Ваш клієнт, чому я не можу дочекатися від Вас допомоги? Ви не забули, що це моя зарплатна карта? Такі питання повинні вирішуватися в першу чергу! Що за підхід до клієнтів та чому у Вас таке ганебне ставлення?
Скільки ще повинно пройти часу щоб Ви вирішили мою проблему?!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться