Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нагле шахрайство

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Wowan 13 июня 2017, 10:14
Маю в Ощадбанку депозит в USD і картку, на яку щомісяця нараховують проценти. Лише за те, що переглядаю залишок (навіть не на чек, а на екран банкомату), з картки знімають кошти. Невже не можна про це попереджати на екрані банкомату перед тим, як виконувати операцію? Але це квіточки. Ягідки — далі…
;-)

17 квітня цього року при перегляді залишку в банкоматі Ощадбанку я побачив приблизно таку картину: 37,60 USD і еквівалент у гривні — 1013 грн (!!!). Пробую зняти 1000 грн (!!!) — банкомат видає повідомлення про недостатню кількість коштів на рахунку!!! Ще раз переглядаю баланс — більше 1000 грн!!! Ще раз пробую зняти 1000 (!!!!!!!!!) грн — знову відмова. І за кожну таку операцію з рахунку непомітно зникають мої кошти!!! Це що — шахрайство на державному рівні???
Банкомат видає мені недостовірну інформацію, на основі якої я виконую неправильну дію, за що з мене ще й знімають комісію!!! Я ще з таким наглим обманом в банківській системі ще не зустрічався…

І це ще не все… 18 квітня я написав електронного листа в Ощадбанк. Отримав автовідповідь (звернення, надіслане на електронну скриньку контакт-центру АТ «Ощадбанк», прийняте в роботу та буде розглянуте найближчим часом). Але минуло вже майже 2 місяці, а жодних роз'яснень і вибачень я так і не отримав.
Ощадбанк
Ответ банка
13 июня 2017, 15:36
Доброго дня! Перевірка балансу в автоматичному режимі перший раз на добу — безкоштовна, всі інші спроби — 1 грн. Всі тарифи по обслуговуванню карт розміщено на нашому офіційному сайті https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe/

Комментарии - 13

+
+1
svetik140971
svetik140971
13 июня 2017, 10:51
#
Я платила за ком. услуги через терминал еще 26.04.17, произошел случайно сбой работы терминала. деньги были оплачены, но платежи не прошли.написала заяву, сказали ждать 45 дней, ни ответа, ни привета. сказали ждите… У нас мол не хватает сотрудников для быстрого рассмотрения вопроса, а тем временем мне приходят извещения о задолж-ти и угрозой подать в суд за неуплату ком. услуг. Завтра подойду к нач. отделения, пусть даст офиц. ответ. и в банк с личным сооб-м обращалась, пообещали как можно скорей решить проблему. ну вот как получилось-а воз и ныне там.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
13 июня 2017, 10:57
#
Вас не устраивают тарифы Ощадбанка, где чёрным по белому написано — один раз в сутки просмотр остатка в банкомате бесплатен, последующие — платные.
У вас всего два варианта:
— через суд добиться изменения тарифов (уверен, что не получиться).
— уйти обслуживаться в другой банк, тарифы которого вас устроят (уверен, что не захотите).

А жаловаться на форуме да ещё и на Ощадбанк только из-за того, что вы не умеете читать и не знаете правил конвертации валюты в Ощадбанке 0- довольно смешно.
+
+14
Wowan
Wowan
13 июня 2017, 14:20
#
1.
Мені не потрібні правила конвертації… Чи я маю біля банкомату стояти з калькулятором і рахувати?.. Оце дійсно смішно…

На то банкомат мені і вказує еквівалент суми в гривнях, щоб я міг цією інформацією скористатися для зняття готівки… Бо саме для цього банкомат і призначений — для зняття готівки!!! Значить і суму має виводити, доступну для зняття, а не правила чи формули…

2.
Якщо банкомат мені вказує неправильну суму, то хочеш-не-хочеш, а переглядатимеш залишок кілька разів… Перша думка — може, помилився… Дивишся другий раз — вже зняли гроші за те, що переконався… Вже і сума інша… Але більша за тисячу… Пробуєш знову зняти тисячу — не дають… Дивишся втретє… І так доти, поки не усвідомиш, що банкомат вказує якісь суми, взяті зі стелі… Хіба це нормально?
+
0
Lesika
Lesika
13 июня 2017, 11:06
#
Це ж скільки раз на добу Ви перевіряєте залишок, що б з Вас списували комісію і про яку суму йде мова (перший раз безкоштовно, кожний настпуний по 1 грн.)? Якщо у Вас картка валютна під депозит із щомісячною сплатою %%, то Ви ж маєте знати дату нарахування відсотків згідно договору. На настуний день взяти і перевірити 1!!! раз нарахування цих самих відсотків і все. Ознайомлюватись з тарифами більш детально ніхто не забороняє, більш того, вони доступні на сайті банку.
+
0
Wowan
Wowan
13 июня 2017, 14:39
#
«взяти і перевірити 1!!! раз»

А я хотів не перевірити, а зняти кошти!!!.. А мені вказали неправдиву інформацію і не видали грошей… Довелося дивитися не 1!!! раз.

Питання взагалі не до мене… Я можу дивитися 1 раз, можу багато разів — це моя справа… Може, в мене багато карток — і я не пам'ятаю, на якій я залишок вже дивився чи ще щось…
Чому банкомат не попереджає про стягнення комісії???!!!..
І чому вказує якісь невідповідні суми???!!!..
Ось у чому питання!!!
+
0
Wowan
Wowan
13 июня 2017, 16:02
#
Офіційна відповідь банку стосується лише тарифів і комісій…
Щодо цієї відповіді моя думка така — банкомат мав би
ПОПЕРЕДЖАТИ клієнта про стягнення комісії,
А НЕ СТЯГУВАТИ кошти ВТІХАРЯ!!!

А щодо курсу, за яким на екран банкомату виводиться еквівалент суми, чомусь не написали нічого…
Бо це і є суть питання!.. Це чистої води шахрайство!!! Вказують завищену суму, щоб клієнт тішився, а коли клієнт вказану суму спробує зняти — облом!
Ще й за невдалу операцію стягують з клієнта комісію, бо ж клієнт сам винен, що підійшов до банкомата без калькулятора, попередньо не взнавши курсу…
ПИТАННЯ ЗАЛИШАЄТЬСЯ ВІДКРИТИМ!!!
Для чого в банкоматі писати еквівалент суми в гривнях, якщо це число нічого не означає і лише вводить клієнта в оману? Хіба це не шахрайство?
+
0
Lesika
Lesika
13 июня 2017, 17:46
#
Як правило, коли валюта рахунку відрізняється від валюти видачі (в Вашому випадку долари/грн), то банк додатково стягує таку комісію як «конвертація». Цілком можливо, що за мінусом цієї комісії Вам би дало зняти кошти, знову ж таки, треба знати тарифи. Банк не стягує комісію «втіхаря», просто напросто Ви не до кінця ознайомились з тарифами, а звалюєте всю вину на банк…
+
+12
Wowan
Wowan
14 июня 2017, 17:19
#
У всіх інших банках, з якими я мав справу, про стягнення комісії
ПОПЕРЕДЖАЮТЬ на екрані банкомату
ДО ПРОВЕДЕННЯ операції…
Тому я вважаю, що в Ощадбанку (без такого попередження) це було
ВТІХАРЯ!

Крім того, тарифи можуть змінюватися, тому банкомат мав би попереджати про діючі тарифи!
Чомусь повідомлення про зняття готівки мені виводять кожного разу, хоча воно мені вже добряче набридло…
А про комісію, бачте-но, взагалі не повідомляють…

Врешті, невже це нормально, коли клієнт стоїть біля банкомату і з калькулятором рахує проценти і комісії, аби вказати правильне число?..
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
13 июня 2017, 20:30
#
«37,60 USD і еквівалент у гривні — 1013 грн»

Проходя мимо одного из отделений Ощадбанка спросил у первого попавшегося сотрудника ваш вопрос, и получил такого плана ответ.

При снятии гривнами с валютных карт в рублях, евро или долларах США дополнительно взимается плата за конвертацию в размере 1% и ещё плюс 5 гривен.
Итого получаем, что для снятия 1000 гривен с карточного валютного счёта на нём должна быть сумма в гривневом эквиваленте не менее 1015 грн.

А у вас было всего-ничего — только 1013 грн.

Были бы хоть немного умнее — после первого отказа на сумму 1000 грн повторно вводили-бы всего 900 грн. :-)
+
+28
Wowan
Wowan
14 июня 2017, 17:25
#
Я виявився навіть розумнішим за Вас, бо зняв не 900, а 950 грн; Р

Але чому банкомат не налаштований доброзичливо до клієнта, для мене все одно залишається загадкою…

Хоча… Насправді все ясно… Чим менше попереджень про комісії, тим більше тих комісій банк понастягує.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
14 июня 2017, 19:40
#
На самом деле — это просто прекрасно.

Чем больше будет умных людей, тем больше перспектив развития у нашей страны.
+
0
09104
09104
17 июня 2017, 23:36
#
Автор, с тарифами ознакомьтесь. После этого принимайте решение, как поступать дальше.
Грубо говоря, не хочется платить за маршрутку? Ждите автобуса (если он есть в наличии).
+
0
Wowan
Wowan
21 июня 2017, 15:50
#
Грубо кажучи, якби на склі маршрутки було написано «проїзд 4 грн», а для суми, яку слід заплатити реально, треба було б на вході в маршрутку зайти в інтернет або випитати у водія проценти стягнень, вийняти калькулятор, самому порахувати комісію і заплатити не 4 грн, а скільки там вийде, то я б точно чекав автобуса…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 38.35 38.8
EUR 41.85 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 38.35 38.8
EUR 41.85 42.5
Все курсы банка