Скарга на систематичне порушення банківської таємниці ПАТ «Ощадбанк» .

dmitro84 dmitro84
5 апреля 2017, 4:25
1
29.03.2017 року в Ощадбанку було впроваджено надсилання повідомлень за допомогою Viber. Вказаний метод доставки повідомлень по-перше не вказаний у Договорі на обслуговування банківських платіжних карток. І його було запроваджено без згоди клієнтів. По-друге часто буває, що номер Viber та сім-картка з відповідним номером мобільного телефону фізично знаходиться в різних апаратах. А іноді і в різних людей. Так, з певних причин, кнопочним телефоном з сім-карткою з номером 068-ХХ-ХХХ-ХХ користується мій батько, цей номер вказано в Договорі з Ощадбанком для отримання послуг СМС-банкінгу. При цьому з певних причин я користуюся смартфоном з сім-карткою з номером 095-УУ-УУУ-УУ та зі встановленим Viber з номером 068-ХХ-ХХХ-ХХ. Таким чином мені на мій смартфон почали надходити повідомлення з залишком грошових коштів на рахунку у Viber, на що мій батько згоди не давав та що є, згідно чинного законодавства, порушенням банківської таємниці. Оскільки у договорі вказувався саме номер телефону 068-ХХ-ХХХ-ХХ а не Viber з номером 068-ХХ-ХХХ-ХХ.
Окрім того вказаний смартфон має неоригінальну прошивку з відкритим Root доступом, що робить його небезпечним з точки зору IT-безпеки. І на нього не мали надходити жодні повідомлення від жодного банку. Оскільки для СМС-банкінгу я і мій батько користуємося іншими кнопочними телефонами.
При спробі змінити шлях отримання повідомлень з Viber назад на СМС виявилося, що це можливо зробити єдиним варіантом, — заблокувати Ощадбанк у Viber. Але вказаний спосіб не має нічого спільного з IT безпекою, оскільки на смартфоні з відкритим Root доступом можлива ситуація, коли Ощадбанк у Viber вірусним програмним забезпеченням буде розблоковано, а його повідомлення будуть перехоплюватись. Що є небезпечним ы може призвести до значних матеріальних втрат.
Зважаючи на викладені факти переконливо прошу
— Розглянути вказану ситуацію як порушення банківської таємниці.
Ответ банка
Ощадбанк
5 апреля 2017, 9:46
Доброго дня! Дмитре, Смс-інформування через програму Viber передбачає, що саме клієнт користується своїм фінансовим номером, а не близькі чи знайомі люди. Тому в цьому банк не порушує умов договору і надсилає повідомлення саме клієнту на той номер, який вказано ним особисто.

Комментарии (3)

+
+25
dmitro84
dmitro84
5 апреля 2017, 4:26
Дмитро, Киев
#
— Розібратись в ситуації та заборонити відмінити змінювати шлях отримання підтвердження трансакцій з СМС на інші, менш безпечні засоби електронного зв’язку без погодження такої заміни шляху інформування клієнтом.
Також хочу звернути Вашу увагу на неадекватність спілкування представників вашого контакт-центру. Я неодноразово дзвонив 05 квітня 2017 року приблизно з 2-ї до 3-ї години ночі з бажанням залишити скаргу. На що або отримував відмови або взагалі кидали слухавки. Особливо відзначилась оператор Катерина, яка систематично перебивала і не давала викласти суть проблеми, пропонувала звернутись або до оператора стільникового зв’язку, або інші неадекватні варіанти і не звертала уваги на прохання помовчати і вислухати суть проблеми.
+
0
dmitro84
dmitro84
5 апреля 2017, 4:31
Дмитро, Киев
#
А тепер просто звичайною мовою. Треба було просто зробити у Вайбер ынформування, що якщо хочете перейти у Вайбер,- надішліть зі свого телефону СМС на такий то номер з таким то змістом, і все було б супер. Кому подобається,- хай користується, але навіщо нав*язувати іншим? От нам тепер що, видаляти аккаунт вайбер через ощадівський ідіотизм??? Повторюю. Вайбер стоїть на смартфоні з лівою прошивкою і з відкритими Root- правами, тому розмови про блокування ощаду у вайбері,- маячня.
+
+7
dmitro84
dmitro84
5 апреля 2017, 10:52
Дмитро, Киев
#
Відповідь на з*їжджання з теми представником ощадбанку. Жодним Законом не передбачено, так само не передбачено і Договором з Банком, що клієнт має особисто користуватися Viber. Так само жодним Законом не передбачено, не передбачено і Договором з Банком, що клієнт Ощадбанку має користуватись смартфоном або планшетним ПК. Не маючи смартфона чи планшетного ПК клієнт не має можливості перереєструвати на себе Viber, яким може користуватись попередній власник телефонного номеру. А розмови спеціалістів Ощадбанку про те, що користування телефонним номером та номером Viber це є звичайною практикою,- ця розмова не є юридичною мовою.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться