Скарга на систематичне порушення банківської таємниці ПАТ «Ощадбанк» .
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
— Розібратись в ситуації та заборонити відмінити змінювати шлях отримання підтвердження трансакцій з СМС на інші, менш безпечні засоби електронного зв’язку без погодження такої заміни шляху інформування клієнтом.
Також хочу звернути Вашу увагу на неадекватність спілкування представників вашого контакт-центру. Я неодноразово дзвонив 05 квітня 2017 року приблизно з 2-ї до 3-ї години ночі з бажанням залишити скаргу. На що або отримував відмови або взагалі кидали слухавки. Особливо відзначилась оператор Катерина, яка систематично перебивала і не давала викласти суть проблеми, пропонувала звернутись або до оператора стільникового зв’язку, або інші неадекватні варіанти і не звертала уваги на прохання помовчати і вислухати суть проблеми.
Також хочу звернути Вашу увагу на неадекватність спілкування представників вашого контакт-центру. Я неодноразово дзвонив 05 квітня 2017 року приблизно з 2-ї до 3-ї години ночі з бажанням залишити скаргу. На що або отримував відмови або взагалі кидали слухавки. Особливо відзначилась оператор Катерина, яка систематично перебивала і не давала викласти суть проблеми, пропонувала звернутись або до оператора стільникового зв’язку, або інші неадекватні варіанти і не звертала уваги на прохання помовчати і вислухати суть проблеми.
А тепер просто звичайною мовою. Треба було просто зробити у Вайбер ынформування, що якщо хочете перейти у Вайбер,- надішліть зі свого телефону СМС на такий то номер з таким то змістом, і все було б супер. Кому подобається,- хай користується, але навіщо нав*язувати іншим? От нам тепер що, видаляти аккаунт вайбер через ощадівський ідіотизм??? Повторюю. Вайбер стоїть на смартфоні з лівою прошивкою і з відкритими Root- правами, тому розмови про блокування ощаду у вайбері,- маячня.
Відповідь на з*їжджання з теми представником ощадбанку. Жодним Законом не передбачено, так само не передбачено і Договором з Банком, що клієнт має особисто користуватися Viber. Так само жодним Законом не передбачено, не передбачено і Договором з Банком, що клієнт Ощадбанку має користуватись смартфоном або планшетним ПК. Не маючи смартфона чи планшетного ПК клієнт не має можливості перереєструвати на себе Viber, яким може користуватись попередній власник телефонного номеру. А розмови спеціалістів Ощадбанку про те, що користування телефонним номером та номером Viber це є звичайною практикою,- ця розмова не є юридичною мовою.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
Окрім того вказаний смартфон має неоригінальну прошивку з відкритим Root доступом, що робить його небезпечним з точки зору IT-безпеки. І на нього не мали надходити жодні повідомлення від жодного банку. Оскільки для СМС-банкінгу я і мій батько користуємося іншими кнопочними телефонами.
При спробі змінити шлях отримання повідомлень з Viber назад на СМС виявилося, що це можливо зробити єдиним варіантом, — заблокувати Ощадбанк у Viber. Але вказаний спосіб не має нічого спільного з IT безпекою, оскільки на смартфоні з відкритим Root доступом можлива ситуація, коли Ощадбанк у Viber вірусним програмним забезпеченням буде розблоковано, а його повідомлення будуть перехоплюватись. Що є небезпечним ы може призвести до значних матеріальних втрат.
Зважаючи на викладені факти переконливо прошу
— Розглянути вказану ситуацію як порушення банківської таємниці.