Скарга
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Анастасія Дудченко
- 21 апреля 2017, 20:00
- #
Для тих хто читає відгуки.
24 березня — четвер — була написана моя скарга. В понеділок позвонив представник банку і почав розбиратися з моїм питанням. Неділю думали як мені допомогти. Адже я виявилась єдиною людиною, яка скаржилась на те, що не зможе їздити на роботу безкоштовно по «Картці киянина». Пропонував закрити рахунок і відкрити якийсь інший і картку «Соціальна» (здається така назва). Наче картка була схожа на ту, якою я користувалась, але знову мені потрібно було чекати її 10 днів. Але вона для інших пільговиків і я сумнівалася. Потім мене впевнили, що метрополітен продовжив термін до кінця 2017 року (точної дати не знаю). І я можу використовувати посвідчення для проходу у метрополітен.
Вирішила почекати саме свою картку і не закривати рахунок. 7.04.2017 мені підключили смс банкінг. І тільки сьогодні, 21.04.2017, я получила «Картку киянина»! Ось вам і проблеми з соціальним проектом.
24 березня — четвер — була написана моя скарга. В понеділок позвонив представник банку і почав розбиратися з моїм питанням. Неділю думали як мені допомогти. Адже я виявилась єдиною людиною, яка скаржилась на те, що не зможе їздити на роботу безкоштовно по «Картці киянина». Пропонував закрити рахунок і відкрити якийсь інший і картку «Соціальна» (здається така назва). Наче картка була схожа на ту, якою я користувалась, але знову мені потрібно було чекати її 10 днів. Але вона для інших пільговиків і я сумнівалася. Потім мене впевнили, що метрополітен продовжив термін до кінця 2017 року (точної дати не знаю). І я можу використовувати посвідчення для проходу у метрополітен.
Вирішила почекати саме свою картку і не закривати рахунок. 7.04.2017 мені підключили смс банкінг. І тільки сьогодні, 21.04.2017, я получила «Картку киянина»! Ось вам і проблеми з соціальним проектом.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
Ніхто не дає ніякіх пояснень у банку. Один оператор кол-центру говорить, що пластик на момент мого звернення ще був і прохав звонити їм, т.я. вони мають більше інформації, другий говорив звертайтись на відділення, в якому писали заяву на перевипуск, адже я не замовляла карту через кол-центр. Коли буде вирішено питання відповіді не дають. На відділенні за адресою Микитенко 7б взагалі запропонували використовувати Карту киянина неіснуючого банку «Хрещатик»! А перед цим я ледь вмовила працівницю з«ясувати шо з моєю картою в телефонному рижимі. Вона декілька разів телефонувала, було зайнято і почала займатися своїми справами. На питання „Чи є онлайн підтримка через інтернет чи може можна через кол-центр швидше задати питання?“, отримала відповідь „Ні“ та „у мене крім вас багато своєї роботи“, „чи може мені самій поїхати і вам зробити цю картку?“.
Сьогодні вже 24 березня, а картки досі нема! І хто відповідає в „Ощаді“ за проект „Картка киянина“ — не відомо.