Нав'язування послуг пенсіонерам
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Дякую за турботу! Але це системні дії даного банку до клієнтів пенсіонерів в нашому місті (очевидно планова політика банку щодо «добровільного» кредитування), містечко не таке велике щоб не знати, що відбувається. Були навіть спроби «ощасливлених» клієнтів писати в місцеву газету. Що до ПІБ, вибачте, але мої батьки пенсіонери і поки що являються клієнтами даного банку оприлюднювати їх дані не бачу необхідності, бо ми ледве справилися з наслідками попереднього «сюрпризу» від вашого банку — гіпертонічні кризи не рідкість в такому віці і їх краще не провокувати.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
З не давніх пір з’явилась, не достойна державного банку, політика нав'язування кредитних ліній пенсіонерам (на їх пенсійні картки), в деяких випадках навіть не попереджаючи їх про таку «гарну послугу». Вибачте, але такі дії не прикрашають державний банк, як і не подовжують життя його найбільш незахищеним клієнтам.