Минфин - Курсы валют Украины

Установить

скарга на відділення ощадбанку 10026\0194 вул. Суворова,19, м. Київ

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Мария Ш 21 февраля 2017, 15:44
27.01.17 р. звернулась до відділення ощадбанку 10026\0194 вул. Суворова,19, м. Київ для виготовлення картки для соцвиплат та картки Киянина. Спеціаліст забрав у мене копії паспорту, ідентифікаційний код, копія свідоцтва про народження дитини сповістив, що рахунок відкрито та видав реквізити відкритого рахунку на соцвиплати також повідомив, що картка буде виготовлена через три тижні. 20.02.17 р. я звернулась до спеціаліста та попросила видати мені картку соцвиплат, вона повідомила, що картку ще не виготовлено. На прохання допомогти та зясувати коли буде моя картка спеціаліст мені повідомив що вона не стане казати коли будуть привезені картки. Зателефонувавши на гарячу лінію 0800210800 о 17-30 спеціаліст Наталія повідомила, що замовлено було лише картка Кияніна, а інших карток замовлено не було. Пройшов майже місяць документи мої для виготовлення картки соцвиплат загублені, картка не виготовлена, кошти з рахунку на дитину зняти не можу і не зможу більше місяця. Керівника відділення на місці не було з 16-00 до 17-30 пішла так і не дочекавшись її. 21/02/17 сьогодні керівника відділення не має персрнал по телефону грубо та не тактовно відповідає. Коли буде моя картка та чи замовлена вона неповідомляють.
Прошу вжити заходів та допомогти у виготовлені моєї картки.
Ощадбанк
Ответ банка
21 февраля 2017, 17:01
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку. Будь ласка, напишіть мені в особситі повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.

Комментарии - 1

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 февраля 2017, 19:10
#
«кошти з рахунку на дитину зняти не можу і не зможу більше місяця.»

Берёте в руки паспорт и идёте в отделение банка в рабочее время. У экономиста выясняете остаток денежных средств на вашем карточном счету (договор должен быть где-то у вас), берёте квитанцию на указанную вами сумму к выдаче и прямиком в кассу.

Операция выдачи с банковского счёта денежных средств через кассу является стандартной процедурой и абсолютно не зависит от того, с текущего или карточного счёта вы желаете снять деньги.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / скарга на відділення ощадбанку 10026\\0194 вул. Суворова,19, м. Київ