Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга на працівників Ощад.банку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
as2009 25 января 2017, 11:33
Отделение по адресу: Киев, ул. Ивана Пулюя, 5-А
Скарга на службову недбалість працівників Ощад.банку 24.01.2017р у відділенні Ощад.банку за адресою.м.Киів вул.І.Пулюя 5 відділення №10026/088 мною був здійснений платіж (оплата комунальних послуг) на сумму 2332 грн.після перерахунку виявилось що по факту платіж становить 2265 грн.Різницю повернути мені відмовляються, керівник відділення спілкуватись зі мною також відмовляється. На вимогу надати мені книгу заяв та пропозицій я отримав відповідь що такого документи в них не існує.Квитанцій за отримані від мене кошти працівники Ощад.банку мені не надали.
Ощадбанк
Ответ банка
25 января 2017, 17:32
Добрый день. Приношу вибачення від імені банку. Напишіть скаргу у книзі скарг — ми надамо офіційну відповідь по ситуації.

Комментарии - 18

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 января 2017, 12:37
#
Если отдали деньги в кассу а вам не вернули ни деньги ни квитанции — это однозначно звонить в полицию.
также есть телефон 0 800 210 800 если хватит терпения дождаться ответа оператора.
А не писать жалобы на сайте, никакого отношения к банку не имеющему.
+
0
Larisa2606
Larisa2606
21 июня 2019, 17:03
#
Доброго дня! Оплатила у відділенні Ощадбанку 19.06. комунальні послуги, касир стверджувала, що оплата проведеться до 15-00, в результаті станом на 17-00 21.06. оплата так і не зарахована, в відділенні банку сказали, що таке буває, треба чекати. Тепер за несплату мене чекає пеня. Добитися зрозумілої відповіді ні в банку, ні в оператора гарячої лінії я не змогла.
+
+1
alyonkaKarpova
alyonkaKarpova
25 ноября 2019, 17:54
#
Добрий вечір, хочу поскаржитись на працівника банку головного відділення Ощадбанку в місті Шостка. При «виконанні» своїх обов'язків обговорювала і займалася сторонніми справами, а коли працівнику зробили зауваження, на шквал того, чим можно швидше обслужити клієнтів, визвірилася підвищуючи голос і відіслала зробити проплату в терміналі. Але в терміналі відсутня опція оплата за садок м.Шостка. Таке враження, що я зі своїми проблемами прийшла до неї додому. Це просто неповага до клієнтів банку, і таким чином знижується довіра і бажання обслуговуватись саме в Ощадбанку. Маю намір змінити банк обслуговування, та не рекомендувати іншим! Доречі, це працівник це проплачують комунальні послуги. І ще: навчіть працівників банку, особливо, які працюють в загальному залі швидше друкувати. Жах!!!
+
0
Mariya Nataliya
Mariya Nataliya
10 сентября 2020, 16:31
#
Доброго дня, зробила собі веб банкінг, забула пароль, не можу відновити через дубовий сервіс ощадбанку. 0 800 210 800 - на даному телефоні  відповідає електронна жіночка, сьогодні чудом додзвонилася до живої людини, забула, як звати, сказав, що сконтактує мене з відповідним спеціалістом і знову почалися коломийки - чекайте на з'єднання, вільних спеціалітів немає і т.п. Реально, набридло - або зробіть доступний сервіс, або не нав'язуйте свої послуги.-
+
0
Наталия Яковенко
Наталия Яковенко
19 апреля 2021, 13:36
#
Прошу повернути мені гроші зняті з карти за щорічну комісію, Ви не правильно оформили (не пенсійна, а стандарт) інваліду і не законо зняли кошти, це шахрайство! Докази є!
+
0
Iryna57
Iryna57
11 мая 2021, 19:22
#
Добрий день. Півтора року назад помер мій батько. Приїхала отримати грошову спадщину за депозитом в Ощадбанк по вул. Курчатова 25/37 у м. Києві. Виявилось, що я спізнилась на декілька днів і тепер мушу чекати рік, грошей не віддадуть. Окрім цього, працівниця банку сказала, що я, нібито, не маю права на всю спадщину. Я поїхала до нотаріуса, яка підтвердила, що документ оформлений правильно і що я маю права на зазначені в документі два рахунки цього банку, один з яких вже отримала раніше. Але у відділенні мені сказали, що розглянуть моє бажання не раніше 2022 року, в день і навіть час, зазначений банком «і ніякий інший документ Вам не допоможе».
Не розумію логіки. Якщо рахунок дійсно мій, то яке банк має право його не віддати, якщо і коли я цього бажаю? А якщо банк вважає, що рахунок мені не належить, то яке право має банк пролонгувати депозит на померлу людину без її згоди і підпису.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
11 мая 2021, 23:20
#
Iryna57
«Півтора року назад помер мій батько.»


После смерти вашего отца вам необходимо было сразу же предъявить оригинал свидетельства о смерти и предоставить его скан-копию в Ощадбанк для расторжения всех договоров, которые были у вашего отца с Ощадбанком, а не ждать у моря погоды…

Постанова НБУ № 492
XIV.
Закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків
142. Банк закриває поточні рахунки клієнтів:

3) у разі смерті власника рахунку — фізичної особи / фізичної особи — підприємця / особи, яка провадила незалежну професійну діяльність, після виплати коштів спадкоємцю (ям) та іншим особам на підставі документів, визначених законодавством України;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1172−03#Text
+
0
Ola2021
Ola2021
9 марта 2022, 11:08
#
И по итогу, никто ничего не решил.банк перезвонить не может!!! Дозвониться невозможно!!! Работают всего 3 отделения на весь большой город Николаев!!! Звонки на горячую линию — не имеет смысла, сбрасывают и кидают трубку!!! Заблокировали карту пенсионеру, передать не подумали «пофигу, что сами закрыли отделения ещё в связи с пандемии!!! А теперь война и получить деньги нереально!!! Значит будет расследование прокураторы : халатность сотрудников и соответственно мошенничество!!! А комментаторов прошу не влазит со своим мнением:не Ваши родители и не Ваши проблему, потому мнение оставьте при себе!!!
+
0
Наталия Яковенко
Наталия Яковенко
6 апреля 2022, 8:47
#
Скарга ні Приват24(видалив взагалі інформацію) ні УЗ не хочуть повертати мені гроші за 9 березня за відміну квитків 3800 повернули 266 грн і ніхто нічого не знає,що мені робити?
+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
6 апреля 2022, 9:12
#
За отмену поездки и возврат билетов деньги
должна возвращать Укрзализниця на карту банка,
с которой происходила оплата по вашему личному заявлению.

Форум Минфина — это не филиал Укрзализници
и не региональное управление Приватбанка
в конкретной области.

У вас tcnm копия письменого обращения в УЗ
или все ваши претензии вы просто вываливали
на форумы и соцсети?!

https://uz.gov.ua/contacts_feedback/
+
0
Oksza
Oksza
2 сентября 2022, 0:01
#
У мене є кредитна карта від цього банку, з якої два рази в місяць знімають відсотки на початку, і в кінці, при тому, що кожний місяць сплачую більше, ніж потрібно кожного місяця. Таке в мене вперше. Не рекомендую нікому користуватися послугами Ощадбанку. Це самий жахливий банк в Україні.
+
0
Oliinyk160606
Oliinyk160606
26 января 2023, 13:39
#
Добрый день. Хочу подать жалобу на работу горячей линии. Ощадбанка Я приехала с другого города из-за ситуации в стране! Моя мать пенсионер сейчас лежит в больнице с вторым инсультом. У неё была оформлена пенсионная карта в Херсонском отделении Ощадбанка. В связи с войной карта была утеряна и заблокирована. Но пенсия приходила на щет банка. На данный момент я являюсь её представителем на основании доверенности. На основании что я её дочь. И состоянием её здоровья. Нам пришлось выехать с Чернобаевки Херсонской обл. В Ровно. Сейчас я подала заявку на перевыпуск карты. Но больше месяца ничего не известно.Когда Я уже два дня подряд приезжаю в отделения банка то мне говорят: Мы ничего не видим. Мы ничего не знаем. Мы ничем помочь не можем. Звоните на горячую линию.Я два дня подряд имею неприятный опыт общения с невоспитаными хамами. Которые насмеююца из-за ситуации сложившойсь. И пытаются зделать идиоткой. На вопрос узнать карта перевыпустилась или сново заявку подавать. Мне ответили обращайтесь в банк. На что я еще раз объясняю что в банке сказали звонить вам. Так как они не видят, незнают. Мне посмеялись в трубку и сказали обращайтесь в банк. Так вот у меня вопрос. Зачем горячаю линия с невоспитаными мудаками которые должны быть на войне. Ане хамить и насмеюваться над людьми. А наши мужья и сыновья должны жизнь отдавать. За что чтобы эти недоумки просижували свои штаны??? Куда смотрит руководство банка??? Если я уверена что записи разговоров записаны. Как можно это допускать
+
0
kbndby2007
kbndby2007
22 февраля 2023, 16:08
#
Мій чоловік не може більше місяця отримати карту киянина! При оформленні працівники повідомили строки виготовлення карти на протязі 14к. днів. Дзвінки на гарячу лінію результату не дають. Останній дзвінок озвучили строки до 2-х МІСЯЦІВ!!! Все «спихують» на військовий стан! Але в нас військовий стан рік і інші банки картки роблять вчасно! Така сама ситуація була пів року назад у моєї мами! Більше місяця чекали карту. Хтось в цьому банку взагалі щось робить??? Безлад, некомпетентність все що можна сказати про цей банк!
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 февраля 2023, 16:17
#
kbndby2007

Пишіть свої скарги Кличку — хай домовляються з Приватбанком
про випуск карт Киянина і тоді не буде ніяких проблем…

Для Ощадбанку це повністю збитковий проект,
тому вони так тягнуть з виготовленням цих карток…
+
0
kbndby2007
kbndby2007
22 февраля 2023, 17:50
#
В них проблеми з виготовленням будь-якої картки!
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 февраля 2023, 18:03
#
То перейдіть у Приват — там таких проблем нема…
+
0
Kovtoniuk1986
Kovtoniuk1986
4 апреля 2023, 14:48
#
Добрий день, сьогодні у відділенні Ощадбанку за адресою Київ, Гоголівська 1−3, мені робили довідку про невикористання приватизаційних чеків на 4 членів родини. За кожну довідку взяли з мене по 450 грн. Сказали тільки готівкою і чек не надали. Це дійсно так і відбувається, чи мене просто обдурили?
+
0
LHelena
LHelena
30 октября 2023, 18:27
#
Після того, як у нас розбомбило квартиру в Ірпені. На той час мама жила з нами. Ми продали преватизовану квартиру у Житомирі, яка належала нам. І вирішили в такий спосіб щось купити, щоби десь жити. Покупець купував квартиру за програмою ЄОселя, і гроші перевели на карти людей, яким належала квартира. АЛЕ! В Ощадбанку ми не мали змоги зняти гроші за довіреністю мами. Їй 82 роки, і вона не виходить із дому за станом здоров’я. А на своїх картах ми списували податок за зняття грошей. Це свавілля. Мафія якась. Постає питання, на якій підставі існує неможливість зняти гроші з картки Ощадбанку за дорученням? Чому я не можу зняти свої гроші? Чому ніхто не пояснює мені списання податку за зняття грошей? Хоча зазначено, що це не оподатковується? Скільки триватиме таке ставлення до українців? І отримати відповідь на свої запитання?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Скарга на працівників Ощад.банку