халатність працівників банку та незадовільний сервіс

himik30 himik30
21 декабря 2016, 22:55
1
Доброго часу доби. Так сталось, що втратив заробітню картку Ощадбанку, відповідно звернувся у центральне відділення у Тернополі по вул.Майдан Волі. Отже написав заяву і через 16 днів прийшов по отримання відповідної картки. Попереше вистояв в очереді 30 хв., по друге -видали картку без конверту із пін кодом. На моє зпитання: «Чому ви даєте картку без коду?» касир дала відповідь, що код можна встановити особисто. Після «встановлення» пін коду біля каси (касир Оксана була присутня) мені порекомендували активувати її через банкомат. Після двох невдалих спроб (пін код невірний) знову підійшов на касу. Касир спробувала ще раз в результаті чого мені заблокувало картку. Після дзвінку в кол центр карточку розблокував підійшов на касу — ситуація повторилась знову: банкомат, блокування, каса. Ну але це ще не все далі касир вирішила звернутись до пані Людмили по допомогу. Остайня видала інформацію від якої я був в шоці — пін код може прийти пізніше, очікуйте або телефонуйте.
Три дня я телефонував і запитував, чи є вже пін код до картки та нажаль ситуація не змінилась. На днях отримую зарплату, щоб уникнути шахрайських дій вирішив заблокувати картку особисто — це вже в третє, думаю остаточно, оскільки за рекомендацією замовив перевиготовлення нажавши цифру 1 (правда навіть не вірю, що все так просто). Зателефонував у банк і запитав чи зможу я зняти кошти з рахунку заблокованої мною картки якщо прийду у відділення з паспортом, і знову шок — зняти зможу тільки після встановлення номеру нової картки (три доби) і не більше двох тисяч гривень в день, та й ще й комісію необхідно заплатити!!! У мене сімя, двоє дітей, працюю один, до Нового року та Різдвяних свят залишилось декілька днів. Як мені дивитись в очі дітям і де взяти кошти? Чому повинна страждати людина через халатність та некомпетентність працівників банку? Чому я повинен платити 40 грн. за картку якою навіть не користувався та інше.?
Ответ банка
Ощадбанк
27 декабря 2016, 12:17
Добрий день. Приношу вибачення за ситуацію. Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефона та ПІБ.

Комментарии (1)

+
0
himik30
himik30
22 декабря 2016, 12:07
Артем, Тернополь
#
Доброго дня! Не знаю чи вплинув мій попередній відгук про Ощадбанк, але конфлікт можна вважати завершеним. Отже, зайшов сьогодні в те саме відділення, щоб дізнатись чи замовлена нова карточка (як писав раніше замовив у телефонному режимі). Як виявилось карточка не замовлена, тож знову прийшлось замовити перевипуск. Однак слід віддати належне працівникам банку які сьогодні вибачились за незручності та виявили толерантність у відношенні до клієнта. Окрім того повідомив бухгалтерію на роботі, тож зарплату цього місяця отримаю у Приватбанку. Буду очікувати нової карточки, скоріш за все в Новому році.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться