Оформлення нової пенсійної картки

Геннадій Бикодір Геннадій Бикодір
30 ноября 2016, 11:48
4
Батько — пенсіонер, 63 роки — третій тиждень поспіль не може отримати нову картку (пенсія нараховується 17 числа кожного місяця). Раніше пенсійну картку пролонговували автоматично, але тепер лише годують обіцянками «через два-три дні». По паспорту пенсію не видають. Батько хворіє і перебуває на лікуванні, що потребує чимало коштів. Та навіть ту «копійчану» пенсію віін не може отримати!!!
Куди звертатись, щоб звернути увагу на цей БЕЗЛАД!!!
Ответ банка
Ощадбанк
1 декабря 2016, 14:28
Добрий день. Ваш батько може отримати кошти по номеру нової картки у будь-якому відділення банку. Зателефонуйте в Кц, щоб взнати новий номер картки.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться