Перше знайомство

PeopleHater PeopleHater
5 октября 2016, 10:22
5
Так вже сталось, що необхідно було саме в Ощадбанку оформити дебетну картку (13.09). За пів години до відкриття відділення вже була велика черга (особливо людей похилого віку) з притаманній їй ознаками квапливості та агресивності — вже стала характеристика даного банку. Відділення відкрилось вчасно і вся енергія, вся активність натовпу була спрямована саме в місце куди всі і хотіли потрапити. Вже у відділенні в одного клієнта емоції взяли верх над розумом і вона власноруч намагалась вказувати кого і як мають обслуговувати фахівці. Клієнт почала телефонувати до Контакт-центру щоб поскаржитись як на персонал, так і на начальника, але можу відмітити, що вини відділення не було. Своєї черги я чекав півтори години і за цей час я встиг пошкодувати, що мені так «поталанило». Проте фахівець, який мене обслуговував, просто нівелював цей негатив. Оформлення відбулося швидко та професійно зі ставленням, якого я просто не очікував при відкритті звичайної картки. Приємно було і те, що провели до холл-менеджера та пояснили їй чим мені потрібно допомогти. Спеціаліст навіть намагалась здійснити кросс-продажу та страховка мені не була потрібна :-)
Завдяки цьому я можу звернутися до відділення ще раз.
P.S. Фахівцям бажаю терпіння в їх нелегкій роботі. :-)
Ответ банка
Ощадбанк
5 октября 2016, 11:33
Добрий день. Дякуємо за відгук. Для нас важлива реакція клієнтів. Передамо подяку на співробітників відділення.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться