ЧОМУ ТАК?

malyiamaru malyiamaru
15 сентября 2016, 18:38
без оценки
Додзвонююсь в колл-центр тільки після 15хв. очікування двічі поспіль для перевипуску карти, мені говорять що зараз зєднають з відповідальним працівником і після утримання лінія обривається кожного разу.Мене там вже «ігнорять».і чи можливо щоб домене перетелефонував сам співробітник.вже дві години зусиль і все марно.У вас сервіс чи якась контора в селі????
Ответ банка
Ощадбанк
16 сентября 2016, 11:51
Добрий день. Ми з Вами спілкувались про це в особистих повідмоленнях. Перегляньте, будь ласка.

Комментарии (1)

+
0
Крис Кристинина
Крис Кристинина
16 сентября 2016, 9:24
#
Контора в селе !!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться