ми нічого не знаємо!!!

malyiamaru malyiamaru
15 сентября 2016, 16:32
без оценки
16.08.2016 мною було заблоковано втрачену картку через гарячу лінію та подано заявку на перевипуск нової, на що працівниця контакт-центру повідомила, що «з вами звяжуться на протязі 3-х днів.До мене перетелефонували 26.08.2016 і мною була передана інформація для перевипуску.(Це не перебор?)15.09.2016 я подзвонив на гарячу лінію, щоб перевірити чи готова моя картка, на що я почуввідповідь, що в мене не має нової картки, а моя заявка не опрацьована.Чи можливо таке? В мене прийняли повторно заявку і сказали чекати протягом 3-х днів.(як завжди 10.)Кошти я свої зняти не можу, тим паче що це зар.платна картка.Мені вічність чекати?І це вже друга ситуація за рік.минулого разу картку я чекав 2 місяці, бо як мені повідомили „в нас відбувся збій“.
Ответ банка
Ощадбанк
15 сентября 2016, 17:01
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку за незручності. Після замовлення нової картки через 3 дні Ви можете уточнити номер нової картки і знімати кошти у будь-якому відділенні Банку.

Комментарии (2)

+
0
andyz
andyz
15 сентября 2016, 16:35
Kiev
#
В Ощадбанке можно снимать деньги через кассу по паспорту — попробуйте так (моя жена так пенсию снимает)
+
0
malyiamaru
malyiamaru
15 сентября 2016, 17:14
#
Так вони сказали що не можна так як стара картка заблокована а нової не має.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться