жахлива організація роботи

rfhj rfhj
30 августа 2016, 11:19
без оценки
3 дні приходжу оплатити комунальні послуги, черги жахливі, працює 1 каса! При вході в банк на дверях оголошення: «обідня перерва кас з 14-15 год.» Приходжу раніше і натикаюсь на оголошення вже на одному з віконець «обідня перерва з 13 до 14 год.» Це як зрозуміти????? Приходжу в той же день о 18.00 год.Попереду мене 6 людей, займаю чергу… і що б ви думали???- мене о 19.00 виставляють на вулицю! За цю годину касир (єдина!) 20 хв. не обслуговує бо передає комусь якісь кошти, а решту 40 хв. вона встигає прийняти 4 людини!!!
На моє зауваження- якщо ви бачите, що не встигаєте приймати певну кількість людей, то попереджайте при вході, або попросіть когось крайнього казати всім щоб за ним не займали- отримую хамську відповідь що, мовляв, мене це не обходить і я тут з 8.30 сиджу та довше не збираюсь!
Чому я повинна витрачати час намарно через таку організацію роботи? Чому власне я повинна пояснювати працівникам як це зробити і ще й вислуховувати отаке, ніби це не робота касира за яку вона отримує зарплатню, а особиста послуга!
Найсаркастичніше з цього всього є табличка на сусідньому віконечку про обід, коли надворі вже і 18 і 19 год. вечора! На обід пішли, а повернутись забули!
Ответ банка
Ощадбанк
30 августа 2016, 13:47
Доброго дня. Приносимо вибачення за незручності. Передаю інформацію на Львівське РУ — оперативно вирішимо проблему.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться