Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Все курсы банка | ||
Лимиты я все убрал.
Написать комментарий
Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Комментарии (2)
Також можна зареєструватися через новий додаток, він не потребує даних картки. Посилання для завантаження:
Play Market: https://bit.ly/3tUxJia
Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp
Написать комментарий
Комментарии (2)
Комментарии (2)
Доброго дня!
Не можемо зареєструватись у додатку ДІЯ через BankID. Заношу номер карти, після отримання смс ввожу код, далі отримую відповідь:" Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку ({«state»:«err»,«error»:«unexpectedError»,«error_description»:«Щось пішло не так. Спробуйте пізніше або зверніться на Контакт центр банку»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку"
Допоможіть будь-ласка розібратись з данною проблемою
Комментарии (1)
На сегодняшний день ответ так и не получен!!! В регистратуре срок указывали до 2 недель, прошу сообщить когда будет прислан ответ?
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Банк може передавати інформацію до ПФУ, якщо протягом року не відбувалось зняття пенсії особисто одержувачем, згідно п. 17 ПКМУ №1596.
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Перевірити ситуацію детальніше по вашій карті можливо також за номером 0800210800.
Написать комментарий
Не вдається авторизуватися в Дії через Ощадбанк. СМС з паролем для вхожу після введення номеру карточки приходить але авторизацію не пройдено
Комментарии (2)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)