×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Олег Ціома
- 15 декабря 2016, 20:51
- Олег, Нововоронцовка
Вітаю! Мене викликали в банк аби перезаключити договір. Коли почав діяти новий договір мені перестали надходити смс повідомлення. Через тиждень я помітив зникнення коштів з рахунку. Тоді ж я відразу заблокував карту написав заяву в міліцію та написав скаргу у відділенні банку. З мого рахунку було викрадено 2841 грн. Я не користувався жодного разу веб-банкінгом та нікому не розголошував данних карти. В службі безпеки банку мені щораз обіцяють, що розглянуть мою скаргу і нададуть письмову відповідь. Але відповіді не має, лише щораз обіцянки то завтра, то на вечір, то на наступному тижні, бо розглядають в Києві. Підскажіть як діяти в моїй ситуації.
Ответ банка
16 декабря 2016, 16:38
Добрий день. Зателефонуйте в контакт центр за телефоном 0 800 210 800 і оформіть звернення по цьому факту. Також оператор зможе Вам описати яким чином була проведена операція.
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться