×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- eskimka
- 23 ноября 2016, 13:30
- Александра
Втратила картку, прийшла в банк, замовити нову та зняти кошти по паспорту… Відмовили в зв«язку з присвоєнням новій картці номеру, на протязі трьох днів… на скільки такі дії правомірні? чому я не можу зняти кошти з своїм паспортом зі свого рахунку?
Ответ банка
23 ноября 2016, 14:39
Добрий день. За номером картки Ви можете отримати кошти у будь-якому відділенні через 3 дні після замовлення картки. По номеру рахунку Ви можете отримати кошти в обслуговуючому відділенні у день звернення.
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 3
Обслуговуюче відділення, це відділення, в якому отримувала картку?.. що робити у випадку, коли обслуговуюче відділення знаходиться в одному місті, а картку втратила в іншому місті..(залишилася в банкоматі, в моєму випадку)…
- +
- 0
- OschadbankUA
- 23 ноября 2016, 17:40
- #
Це відділення у якому Ви відкрили рахунок. Якщо звернутись туди не можете, зачекайте 3 дні.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться