Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Якщо ви можете увійти в додаток за допомогою коду доступу або відбитку пальця (чи ідентифікації обличчя), є альтернатива як підтвердити операцію без смс-повідомлення.
https://3ds.oschadbank.ua/p2p/index.php
1. На сайті за посиланням вище потрібно ввести повні реквізити картки, з якої будете робити переказ, і номер картки, на яку бажаєте переказати кошти.
2. Далі натискаєте «Підтвердити» і замість 3d-паролю в смс обираєте спосіб підтвердження «Ощад 24 одноразовий пароль ». Далі необхідно скопіювати код операції («код запроса»).
3. Потім потрібно увійти в Ощад 24/7 і обрати пункт «Одноразовий пароль». Тут необхідно вставити скопійований код («код запроса») і додаток згенерує одноразовий пароль.
4. Для підтвердження операції на сайті потрібно написати (або вставити) пароль, який було згенеровано додатком.
Такий спосіб можна використовувати і на інших сайтах, де доступний подібний спосіб. Головне — можливість увійти в додаток без смс (за раніше налаштованим кодом доступу чи touch/face ID).
Написать комментарий
Комментарии (3)
На протяжении пяти дней не могу оформить карту Еподдержки через Ощадбанк! Вбивая пароль на получение о подтверждении, отвечает, что не возможно выполнить операцию! Звонила на горячую линию, никто не может мне ответить по какой причине!
Помогите, пожалуйста, мне ее оформить!🙏
Заранее спасибо!💙💛
Комментарии (1)
У мене ось така помилка при вході у дію:
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state«:»err»,«error«:»invalid_mustkey»,«error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.»,«memberId«:»0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Написать комментарий
➡️Головне меню — Мої рахунки — Картка — Чотири останні цифри номеру картки — Ліміти
Написать комментарий
Комментарии (1)
Вибирають Ощадбанк, вводять номер карти, код підтвердження з СМС і отримують:
Перевірку не пройдено. Невдала спроба підтвердження особи користувача.
Пробували декілька днів тому і знову досі те саме. Як вирішити цю проблему і зайти в дію?
Комментарии (2)
➡️Головне меню — Мої рахунки — Картка — Чотири останні цифри номеру картки — Ліміти
Якщо обрати «Спрацював ліміт», система проаналізує останню відхилену операцію по карті і запропонує зняти той ліміт, що спрацював по цій операції.
Комментарии (2)
Написать комментарий
Комментарии (1)
Для успішної реєстрації в Ощад 24/7 важливо, щоб ваш фінансовий номер телефону був активним (саме на нього надходить вхідний дзвінок або смс-повідомлення для підтвердження). Уточніть, будь ласка, у вашого оператора — чи дозволяють умови роумінгу прийняти вхідний дзвінок та надсилання смс-повідомлення.
Перевірити, чому не вдалось провести операцію, можна через контакт-центр. Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18, або через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
Написать комментарий
Нахожусь за границей, и не могу зарегистрировать ощад 24
Не приходит смс код подтверждения
На горячую линию не могу дозвониться
Что делать, как зайти в ощад 24?
Написать комментарий
Ничего не понимаю? Ведь на этот номер мне приходят смс с банка о том что карта проверена(после ввода данных карты), также указан этот номер телефона где пишут:«ждите смс с кодом». Так как он теперь не финансовый если был финансовый?
Что мне делать? Подскажите?
Написать комментарий
Без мобільного перевірити баланс можливо лише через банкомат, термінал або відділення банку.
Смс-повідомлення по проведених операціях (мова йде не про коли підтвердження, а про смс типу «вашу картку поповнено») містить також баланс рахунку. Вони відправляються у вайбер, якщо ваш фінансовий номер телефону зареєстрований у вайбер та знаходиться в мережі. По сумах, коли відправляються смс-повідомлення, для карток для виплат по операціях від 200 грн, по всіх інших — від 1000 грн. Як варіант, якщо вам надійде поповнення і ви будете в мережі у вайбер, надійде повідомлення в тому числі з інформацією про баланс.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Нахожусь на неподконтрольной территории. Захожу в новое приложение Ощад. (Оно уже активировано через SMS.,), Вижу счет и т.п
Но когда пытаюсь пополнить счет, или сделать перевод между картами в т.ч по реквизитам, пишут, на протяжении двух недель следующее:
Произошла ошибка!
Ошибка в работе сервера. Попробуйте еще раз, пожалуйста или позвоните в Контакт-центр
Как решить проблему?
Комментарии (9)