×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- szasa886
- 2 ноября 2016, 19:27
добрий день! я отримав смс:OSCHADBANK: VASCHU KARTKU ZABLOKOVANO:information za nom: 0919169740 kontakt center OSCHADBANK.проблема втому я не маю ніяких рахунок в ощодбанке.що мені робити?
Ответ банка
3 ноября 2016, 11:45
Добрий день. Я співробітник центрального апарату Ощадбанку. Співробітники банку ніколи не телефонують клієнтам та не надсилають повідомлень з проханням зазначити номер банківської картки, строк дії, ПІН-код або секретний код (три цифри на зворотній стороні картки), пароль у WEB та Mobile-банкінг, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо Вам телефонує особа, яка прямо чи опосередковано намагається отримати вказану вище конфіденційну інформацію, будьте обережні – це може бути шахрай. Не ведіть розмов із такими людьми та одразу припиняйте з’єднання. http://www.oschadbank.ua/ua/press-service/news/4336118/
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться