×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Микола Дьяков
- 27 октября 2016, 12:26
- Микола, Кривий Ріг
Доброго дня! Пару років тому у мене була зарплатна карта ощадбанку. Звільнившись зі школи, я закрив картковий рахунок і викинув карту. Через рік виявилось, що рахунок не закритий. Зателефонував на гарячу лінію. Там сказали, що карта заблокована, а рахунок не закрито. Закрили знову. Минув ще рік і ось мені приходять смс-повідомлення про наявність заборгованості в Ощадбанку. Підкажіть, будь ласка, як ввічливо і без суду пояснити співробітникам Ощадбанку, що мій рахунок все ж варто закрити.
Ответ банка
27 октября 2016, 16:19
Добрий день. Напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та адресу відділення.
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться