×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- 03091960
- 24 октября 2016, 21:00
- Оксана, Борислав
29 серпня намагалась зняти гроші з карточки. Банкомат затиснув гроші і витягнути їх не змогла, після чого банкомат забрав гроші назад. 30 серпня написала заяву у відділенні ощадбанку за адресою Львівська обл. м.Борислав, пл. І. Франка 1. До сьогоднішнього дня своїх грошей не отримала. Куди звертатися, щоб повернути кошти????
Ответ банка
25 октября 2016, 11:23
Добрый день. Зателефонуйте, будь ласка, у відділення Банку для того, щоб уточнити на якому етапі ця операція.
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 7
Керуюча не володіє такою інформацією, сказала до 45 днів мають повернути. Пройшло уже більше 50 днів…
- +
- 0
- OschadbankUA
- 25 октября 2016, 11:53
- #
Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.
Доброго дня! Хотіла би знати на якому етапі знаходиться вирішення мого питання?
Пройшло вже 65 днів, але гроші мені ще досі не повернули. Керуюча відділення банку не володіє ніякою інформацією щодо мого питання. Також мною 01.11 була написана скарга на ім'я начальника львівської філії ощадбанку. Відповіді ніякої. Складається враження, що у вас працюють або шахраї, або працівники халатно ставляться до виконання своїх посадових обов'язків. Скільки ще я повинна оббивати пороги банку, для того, щоб отримати СВОЇ гроші, які були втрачені через несправність ВАШОГО банкомату? Куди мені звертатись ще: до управління банку в Київ чи в поліцію?
Пройшло вже 65 днів, але гроші мені ще досі не повернули. Керуюча відділення банку не володіє ніякою інформацією щодо мого питання. Також мною 01.11 була написана скарга на ім'я начальника львівської філії ощадбанку. Відповіді ніякої. Складається враження, що у вас працюють або шахраї, або працівники халатно ставляться до виконання своїх посадових обов'язків. Скільки ще я повинна оббивати пороги банку, для того, щоб отримати СВОЇ гроші, які були втрачені через несправність ВАШОГО банкомату? Куди мені звертатись ще: до управління банку в Київ чи в поліцію?
- +
- 0
- OschadbankUA
- 7 ноября 2016, 12:13
- #
Доброго дня. Уточнити на якому єтапі знаходиться Ваша заява — Ви можете у відділенні, де її писали. По факту скарги 1.11. — відповідь надається у терміни визначені ЗУ «Про звернення громадян».
Згідно ЗУ «Про звернення громадян» термін розгляду моєї заяви не може перевищувати 45 днів. Чому тоді він перевищив 65 днів? І куди звертатись крім відділення, в якому була написана заява, оскільки там ніякою інформацією не володіють?
- +
- 0
- OschadbankUA
- 7 ноября 2016, 16:26
- #
Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення контактний номер телефону та ПІБ — не можу знайти його в повідомленнях.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться