Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
03091960
03091960
24 октября 2016, 21:00
Оксана, Борислав
29 серпня намагалась зняти гроші з карточки. Банкомат затиснув гроші і витягнути їх не змогла, після чого банкомат забрав гроші назад. 30 серпня написала заяву у відділенні ощадбанку за адресою Львівська обл. м.Борислав, пл. І. Франка 1. До сьогоднішнього дня своїх грошей не отримала. Куди звертатися, щоб повернути кошти????
Ощадбанк
Ответ банка
25 октября 2016, 11:23
Добрый день. Зателефонуйте, будь ласка, у відділення Банку для того, щоб уточнити на якому етапі ця операція.

Комментарии - 7

+
0
03091960
03091960
25 октября 2016, 11:42
#
Керуюча не володіє такою інформацією, сказала до 45 днів мають повернути. Пройшло уже більше 50 днів…
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
25 октября 2016, 11:53
#
Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.
+
0
03091960
03091960
6 ноября 2016, 11:44
#
Доброго дня! Хотіла би знати на якому етапі знаходиться вирішення мого питання?
Пройшло вже 65 днів, але гроші мені ще досі не повернули. Керуюча відділення банку не володіє ніякою інформацією щодо мого питання. Також мною 01.11 була написана скарга на ім'я начальника львівської філії ощадбанку. Відповіді ніякої. Складається враження, що у вас працюють або шахраї, або працівники халатно ставляться до виконання своїх посадових обов'язків. Скільки ще я повинна оббивати пороги банку, для того, щоб отримати СВОЇ гроші, які були втрачені через несправність ВАШОГО банкомату? Куди мені звертатись ще: до управління банку в Київ чи в поліцію?
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
7 ноября 2016, 12:13
#
Доброго дня. Уточнити на якому єтапі знаходиться Ваша заява — Ви можете у відділенні, де її писали. По факту скарги 1.11. — відповідь надається у терміни визначені ЗУ «Про звернення громадян».
+
0
03091960
03091960
7 ноября 2016, 13:05
#
У відділенні не знають на якому етапі знаходиться заява.
+
0
03091960
03091960
7 ноября 2016, 13:22
#
Згідно ЗУ «Про звернення громадян» термін розгляду моєї заяви не може перевищувати 45 днів. Чому тоді він перевищив 65 днів? І куди звертатись крім відділення, в якому була написана заява, оскільки там ніякою інформацією не володіють?
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
7 ноября 2016, 16:26
#
Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення контактний номер телефону та ПІБ — не можу знайти його в повідомленнях.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться