×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Тетяна Ільницька
- 19 сентября 2016, 16:55
- Тетяна, Київ
Доброго дня. Підскажіть, будь ласка, чому такий єралаш з Карточками киянинеа у вас у відділенні на Тулузи.Ще 20 серпня я повинна була її отримати, але мені сказали, що відкрита платна а не соціальна, хоч я і пенсіонер-інвалід.Сказали знову через місяць прийти за новою. Прийшла і мені відповіли, що ще не закрита попередня(срок до 90 днів) і лише тоді мені буде оформлено нову при наявності пластику.У чому моя вина, що я маю їздити на роботу в метро і оплачувати проїзд? Хто мені компенсує витрати?
Ответ банка
19 сентября 2016, 16:58
Добрий день. Приносимо вибачення за незручності. Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться