Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
olgalebedina
olgalebedina
11 сентября 2016, 17:33
Ольга
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чому оператори горячої лінії кол центру Ощадбанка не приймать заявку від переселенців на перевипуск пенсійної карти, строк якої закінчився або закінчується? Чому пенсійненсіонер мусить відкривати нову картку. якщо у нього вже вона є? Відповідь оператора: «звертайтесь до любого відділення Ощадбанку та подайте заяву на перевипуск карти» теж не діє, тому що по факту треба звертатись тільки у то відділення, де ця картка була відкрита вперше. Я так вважаю. якщо у мене відкритий картковий рахунок для отримання пенсії в АТ Ощадбанк Донецької області, то я можу реквізити цієї картки подавати до будь якого відділеня пенсійнсійного фонду в разі потреби. Напишить. будь ласка, свої пояснення з цього питання. Просто, здається, що АТ Ощадбанк (горяча лінія трактує своє), а на містах усе по іншому.
Ощадбанк
Ответ банка
12 сентября 2016, 12:04
Доброго дня. Відповідно до вимог УПФ картковий рахунок має бути відкритий у найближчому відділенні Ощадбанку до адреси Вашої тимчасової реєстрації.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться