Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Myroslav1984
Myroslav1984
27 августа 2016, 19:22
Мирослав, Бучач
Доброго дня. Я буквально ще вчора в 22:59 робив поповнення в онлайн-банкінгу мобільного тел Київстар на 1380 грн і все було гаразд, але сьогодні не міг зняти в банкоматі кошти, написало що: «Перевищено обмеження активності», так само в онлайн банкінгу вказує при любій оплаті на другу карту і тд: «Під час виконання операції виникла помилка. Перевищено обмеження активності».

Хоча в меню карток, «Статус картки: active». Після чого я перезвонив до оператора, мені сказали що незнають чому обмеження і що потрібно підійти у моє відділення Ощадбанку. Сьогодні субота, можу взнати в чому може бути проблема що навіть оператор неможе мені допомогти, чекати понеділка мені важко і переживаю за свої кошти. Прошу вас допомогти обяснивши в чому може бути справа.
дякую
Ощадбанк
Ответ банка
29 августа 2016, 10:50
Добрий день. Вам необхідно звернутись до відділення Банку, як Вам і порекомендував оператор.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться