Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
GennadiiD
GennadiiD
7 апреля 2022, 13:33
Gennadii, Kyiv
Чому Ощадбанк не визнає КЕП «Дія»?
Я обслуговуюсь у відділенні у Києві. Зараз знаходжусь у іншій області.
Майже всі необхідні транзакції здійснюю через «Ощад 24/7». Але виникла необхідність відправити платіж в іноземній валюті. Всі деталі переказу узгодив з фахівцями відділення в телефонному режимі, валютний контроль погодив операцію. Але необхідно підписати платіжне доручення. В Ощадбанку це можна зробити лише шляхом нанесення власного підпису на паперовий примірник платіжного доручення, тобто необхідна фізична присутність у відділенні.
Мені не дозволено це зробити у відділенні банку у тій області, де я зараз знаходжусь. Тому що, як виявилось, Ощадбанк насправді складається з декількох окремих банків під назвами «Регіональне управління в Нн-ій області», які не пов’язані між собою технічно і не можуть обмінюватись інформацією.
Тому наявність відділень Ощадбанку у тій області, де я знаходжусь, не надає можливості вирішити своє питання до Ощадбанку Києва та області. А я вважав, що обслуговуюсь у Ощадбанку України. Прибути в Київ для підписання аркуша платіжного доручення у відділенні в Києві я не можу. (До того ж відділення, де я обслуговуюсь, не працює. тому я не впевнений, що інше відділення у Києві погодиться займатись моїм валютним переказом).
Я маю власний кваліфікований електронний підпис (КЕП) Дія, тому пропонував надіслати на визначену Ощадбанком електронну адресу заповнений файл платіжного доручення, підписаний моїм КЕП Дія. Отримав відповідь, що у Ощадбанку таке не дозволено. Тобто виданий державою КЕП Дія не визнається державним Ощадбанком. Така собі держава в смартфоні.
Вирішення проблеми при цьому виглядає дуже простим і не потребуватиме якихось суттєвих змін у програмному забезпеченні банку. Достатньо лише передбачити можливість подання до банку електронних документів у вигляді файлів через систему Ощад 24/7 та налагодити процедуру їх обробки. При цьому використання додаткових ідентифікаторів, таких як КЕП Дія, втрача
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 17:45
Перепрошуємо за незручності. Підписати платіжне доручення за допомогою КЕП в Ощад 24/7 справді відсутня можливість. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, куди звертатись. Перевіримо ситуацію детальніше.
Rudik22
Rudik22
7 апреля 2022, 11:11
В минулому в Ощадбанку була картка для виплат і коли в ній більше не було потреби, я пішов до відділення даного банку і з горем пополам закрив все, щоб не стягувалася комісія 7 грн. Це було, якщо не помиляюсь, в другій половині 2021 року. Сьогодні, 07.04.2022 у вайбері приходить така смс від Ощадбанку «Сплачено 7.00 грн за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.»
Більше ні копійки не буду сплачувати! Ощадбанк це чисті шахраї, зняття коштів чи нарахування боргу за те, чим я не користуюсь це порушення закону. Навіть за несправедливий борг у 7 грн, я буду вирішувати питання в судовому порядку, ще й буду наголошувати на компенсації. Що це за жарти такі, Ощадбанк?!
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 11:44
Зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800. Оператор перевірить ситуацію щодо закриття рахунку та списання комісії, після чого зможе зорієнтувати в деталях. Дякуємо!
Elena110993
Elena110993
7 апреля 2022, 10:23
Елена, Харьковская обл.
Добрый день, подскажите пожалуйста, у меня такая ситуация:" многодетная помощь оформлена на мужа мы в гражданском браке, сейчас он на службе в данный момент, смс о переводе приходит с Укрпочты на Ощадбанк. Как я могу получить перевод вместо него, какие нужно предоставить документы в отделение чтобы могла я получить...???
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:45
Доброго дня. Кошти зможуть видати на підставі нотаріальної довіреності. В тексті документа потрібно вказати відповідне повноваження на отримання переказу, що адресовано чоловікові.
valentin1940
valentin1940
7 апреля 2022, 4:44
Шановний Ощадбанк, а не забагато Ви на себе берете? Хочу блокую карту, хочу не блокую… Хто несе відповідальність за ці дії? Якщо це уряд, то я не проти щоб мене евакуювали з Донецька, але ж ніхто цього не робить. А от мою пенсію, що є єдиним джерелом доходу мені заблокували, і тепер аж доки не настане мир. А якщо такі рішення приймає Ощадбанк, то поясніть мені, будь ласка, яке ви маєте право прикарманювати мої гроші, які держава мені гарантує конституцією. Війна — то є форс-мажор, і ви забов'язані на час воєнного стану надати можливість громадянам безперешкодно користуватися своїми грошима. Чекаю на відповідь
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:43
Рішення про продовження строку дії карток і припинення їх дії приймається банком. Картки всіх клієнтів, в тому числі ВПО, термін дії картки яких сплив під час повномасштабного вторгнення, продовжено.
GALINA17091950
GALINA17091950
7 апреля 2022, 1:58
Галина
Проживаю в ДНР, в личном кабинете заказала карту еподдержка, в течении какого времени придут деньги?
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:38
Як повідомляє портал Дія, зарахування відбувається в термін протягом 10 робочих днів.
GALINA17091950
GALINA17091950
7 апреля 2022, 1:46
Галина
Изыщите возможность переслать карточки в Донецк, мы вам платили налоги, отдайте наши деньги.
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:37
Як тільки дозволить ситуація, будемо раді відкрити відділення та продовжувати обслуговування.
GALINA17091950
GALINA17091950
7 апреля 2022, 1:42
Галина
Добрый день. Могу ли я снять деньги с пенсионной карты в России??? Если да, то какая комиссия, и по какому курсу, и в каком банке?
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:36
Доброго дня. Всі основні умови користування карткою за кордоном висвітлили тут:
https://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/186438/
itrepairmax1991
itrepairmax1991
6 апреля 2022, 23:29
Максим
Захожу в кабинет, не верный пароль. прохожу процедуру восстановления, ввожу новый пароль, повторный пароль, подтверждаю… и на этом этапе зависает додаток, крутится кружок и ни чего дальше не происходит. карта не заблокирована. что может быть? как исправить?
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:35
Потрібно перевірити ситуацію предметно. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
21437446
Евгений Шендюк
6 апреля 2022, 22:14
Евгений, Київ
Не виходило зайти в кабінет пільговика, тому вирішив зареєструватися повторно. У результаті при спробі входу з’являється повідомлення «у доступі відмовлено», та «пільговик має більш ніж один запис». Як це виправити? Євген, Київ, 0507615380
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:34
Потрібно перевірити ситуацію предметно. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН.
4irus86
4irus86
6 апреля 2022, 20:47
Тетяна, Харків
Доброго вечора!Знаходжусь у зоні бойових дій в м.Харків, закінчився строк дії соціальної картки в березні 2022 року і мою картку заблокували!Але ж є інформація, що Ощадбанк подовжив автоматично срок дії карток до 1 серпня!Питання- чому мені не подовжили срок дії картки?
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:31
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації з продовженням картки.
discrimination
discrimination
6 апреля 2022, 18:52
Иван
Ощадбанк не имеет права обобщать все возникшие ситуации и говорить, что у клиента было два года на то, чтобы получить новую карту. Срок действия моей карты закончился в октябре 2021, в самый опасный период карантина, когда заболеваемость была 70% и запрещалось выходить из дома пожилым людям. Пришлось ждать окончания карантина, карантин не закончился, а началась война. У меня не было двух лет на переоформление карты, а было всего 3месяца, опасных для жизни месяца.Руководству Ощадбанка нужно признать факт дискриминации клиентов ВПО и разблокировать карты клиентов, хотя бы на период объявленного правительством в стране военного положения.
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:30
Термін продовження карток справді не однаковий для всіх клієнтів ВПО і залежить від того, коли саме закінчилась картка. В когось цей термін тривав два роки, у вашому випадку — чотири або п'ять місяців. В будь-якому випадку, в грудні банк офіційно заявив, що це продовження карток проводиться востаннє і 31 березня всі картки припинять дію: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
Mar1975mar1975
Mar1975mar1975
6 апреля 2022, 16:08
Лидия
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, при переводе денег с карты на карту через новое приложение Ощад пишет: «Помилка в роботі сервера. Будь ласка, спробуйте ще раз». Что делать?
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:26
Доброго дня. Системних проблем в роботі додатку зараз немає. Якщо проблема лосі актуальна, напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
6 апреля 2022, 15:24
Светлана
Так ось ми з цієї відповіді банку і виходимо, нарешті, що:

1. Відключення карток було виключно за «ініціативою банка», бо вони так захотіли.

2. Карантин — це проблема всіх українців, які не мають можливості приїхати забрати свої картки, тому банк йде усім на поступки та за «власною ініціативою» та подовжує картки ВПО аж до 01.04.22.

3. Війна — це породження всіх переселенців-пенсіонерів, тому банк за «власною ініціативою» вирішив, що в них було достатньо часу, під час карантину!!! Для того щоб якось там забрати свої нові картки. Тому 01.04. ми їх всі блокуємо без роз'яснення, перед тим вкинувши не зрозуміле повідомлення, що й кого очікує.

По факту ви полишили деяких людей на смерть, як не від снарядів, то від голоду.
І досі не розумієте, що зробили! Ви гірші за ворога, бо ви свої!!!

П.с і не треба тут через раз розказувати про «2 роки» ми чекали, «ви самі винуваті» й тд. Були умови карантину в країні, крім того ви поблочили картки, які закінчувалися в кінці 2021. Люди, я наприклад, на 11 березня мала бути в Дніпрі, а зараз я з дому майже не виходжу.
Дивовижні часи. Що за нелюдь там не можу осягнути…

____________________________________________
Банк не має можливості продовжити картку, якщо клієнт протягом двох років не звернувся для її отримання. Підкреслюємо, продовження карток — ініціатива банку, аби надати клієнтам достатньо часу для отримання картки. Цього часу було достатньо.
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:23
Так, банк справді вирішив продовжити картки, аби клієнти мали доступ до коштів навіть якщо картка закінчилась і так, це була ініціатива банку, а не вимога законодавства. Через деякий час карантин в країні продовжувався, але відділення відновили свою роботу, як і транспортна мережа, тому отримання картки стало більш, ніж можливим. Тоді банк прийняв рішення закрити продовжені картки (як мало бути раніше) і закрив їх всім клієнтам, окрім ВПО. Все заради того, щоб надати додатковий час для отримання картки. Цей час тривав майже два роки і в грудні банк сповістив всіх клієнтів про останнє продовження карток для клієнтів ВПО, термін дії яких продовжувався у зв'язку з карантином. Саме тому картки було закрито, про що попереджалось неодноразово.
olga16golubovic
olga16golubovic
6 апреля 2022, 15:20
Глухов
У мужа закончился срок действия пенсионной карты, открывал счёт в Мариуполе. У меня есть генеральная доверенность, в том числе и на распоряжение счетами, финансами и т.д. я позвонила на горячую линию, мне предложили 2 варианта — либо лично посетить отделение в Мариуполе, либо отправить в это отделение мужа, что невозможно в настоящее время. В глуховском отделении Ощадбанка. Сказали, что вообще ничем помочь не могут. Мой вопрос- могу ли я на основании генеральной доверенности снять деньги с личного счета мужа? Могу ли я это сделать в Сумской области или же меня отправят снова в Мариуполь или Донецкую область?
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 10:12
Так, по довіреності можна отримати кошти. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону в приватні повідомлення, а також адресу відділення, куди звертатися.
valentin1940
valentin1940
6 апреля 2022, 15:18
З 24.02 до 31.03 пройшло 35 днів, в які отримання нової картки стало неможливим. Гадаю, буде справедливо подовження терміну дії карт хоча б на місяць
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2022, 9:44
Час отримати картку був і до початку початку повномасштабного вторгнення. Продовження карток, які вже закрито, не буде відбуватись.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
6 апреля 2022, 14:14
Светлана
Потім вони 4 дня подумали й вкидають ось такий набір слів, смисл якого відомий тільки їм. А взагалі складається таке враження, що їм воно й не цікаве.
Вони просто відключили людей саме похилого віку від їх грошей. Нехай вони сидять голодні, а що поробиш — війна, треба розуміти. А де хто вже не забере свої кошти ніколи. Може на й розрахунок.
Бо взагалі, тут жодному не зрозуміло — в карантин картки подовжували без проблем, а війна це вже червона лінія — ви там як небудь самі. Неможливе знущання й зневага.

____________________________________________
До 1 серпня 2022 року продовжено дію карток, термін дії яких завершується в січні-липні 2022 року. Активована можливість здійснення розрахунків усіма картами, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року.
З 1 березня 2022 року відмінено стягнення фіксованої комісії по торговим терміналам, абонентської комісії за пакетом «Все включено».
На період військового стану відмінено комісію за зарахування бюджетних коштів (зарплат, пенсій, соціальних виплат тощо).
Заблоковані картки емітентів Російської Федерації та Республіки Білорусь у мережі банку. Також заблоковані рахунки резидентів цих країн.

Новини Ощаду

02.03.2022
Прес-служба Ощадбанку
Ощадбанк
Ответ банка
6 апреля 2022, 14:54
Банк не має можливості продовжити картку, якщо клієнт протягом двох років не звернувся для її отримання. Підкреслюємо, продовження карток — ініціатива банку, аби надати клієнтам достатньо часу для отримання картки. Цього часу було достатньо.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
6 апреля 2022, 14:00
Светлана
Тобто 27 лютого я прочитавши цю постанову на сайті Oschadbank.ua, мала зробити висновок, що банку довіряти не треба. І першочергово їхати міняти картку, бо опинившись в окупації росіян, мені її заблокують, бо ми трошки не дописали правду!
Так, Ощадбанк?
______________
Новини Ощаду

27.02.2022
Повідомляємо, що сьогодні Ощадбанк продовжив дію своїх карток, термін яких завершися, до 1 серпня 2022 року. Продовження відбувається в автоматичному режимі, для пролонгації карток клієнтам банку нікуди звертатися не потрібно. Пролонговані картки мають повноцінний функціонал: ними можна розраховуватися в торговельно-сервісний мережі, знімати готівку в банкоматі тощо.
Окрім цього, Ощадбанк з 24 лютого скасував комісію на зарахування зарплати працівникам бюджетних організацій. Це зроблено для того, щоб працівники могли отримати зарплати навіть якщо у організацій не вистачає коштів для оплати комісії на зарахування цих зарплат.
Зберігаємо спокій та віримо у Збройні Сили України!

Новини Ощаду

27.02.2022
Прес-служба Ощадбанку
Ощадбанк
Ответ банка
6 апреля 2022, 14:52
Продовження всіх карток банку було спричинено тим, що клієнти не мають змоги отримати картку у зв'язку із повномасштабним вторгненням РФ. Відповідно всі картки, які закінчились в період повномасштабного вторгнення, продовжуються банком до першого серпня 2022 року.

Щодо припинення 31 березня дії карток, які було продовжено у зв'язку з карантином, банк повідомляв раніше: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
discrimination
discrimination
6 апреля 2022, 13:50
Иван
добрый день! моя карта в данный момент является неактивной, т.к ее срок закончился 10.21. Мне 85лет, в период с 10.21 по 24.02.2022 в Украине действовал карантин, по которому я не мог обратиться в банк за новой картой, потому что посторонние контакты для пожилых людей представляли прямой риск для жизни из-за короновируса. 24.02.2022 начались боевые действия. Теперь отделения Ощадбанка в моей области закрыты и недоступны для обращения клиентов. В постановлении, размещенном на сайте Ощадбанка от 02.03.22 написано: Активована можливість здійснення розрахунків усіма картами, дія яких завершилася, до 30 червня 2022 року. Почему банк нарушает мои права и нарушает действия своего постановления от 02.03.22? Прошу разблокировать мою карту
fitiliok7
fitiliok7
6 апреля 2022, 11:17
Добрый день! Скажите, пожалуйста, можно ли снять лимит с пенсионной карте не через личный кабинет, а через тот сайт, например? Спасибо.
Ощадбанк
Ответ банка
6 апреля 2022, 14:49
Доброго дня. Можна не через додаток, а веб-версію Ощад 24/7: https://online.oschadbank.ua/wb/ або чат-боти: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
ibis5
ibis5
6 апреля 2022, 9:11
Добрий день. Чи можна увiйти в Iнтернет Банкiнг Ощадбанку без паролю СМС? Я знаходжусь в Росii. Тут украiнськi СМС не приймаються, можливо заблокованi. Чи можна як то обiйтись без СМС?
Заздалегiдь дякую.
Ощадбанк
Ответ банка
6 апреля 2022, 10:13
Доброго дня. Без смс зареєструватися або здійснити перший вхід в додаток, на жаль, неможливо.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.3 49.95
PLN 11.05 11.9
USD 42.05 42.55
Все курсы банка