×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
На моє до Вас запитання, чи можна отримати перевипущену карту киянина в іншому відділенні Ощадбанку, а не в тому, куди вона замовлялась, віж Вас отримав віповідь, що можна, заплативши комісію в 75 гривень за пересилку.А контан-центрі по тел.0800-210-800, куди мені пощастило дозвонитися по-іншій справі, на це ж запитання уонсультант відповіла, Ющо коли замовлення на перевипуск було зпроблено після 1 липня, то отримати картку можна лише в тому відділенні, на яке вона замовлялась.А замовлялась вона 25 липня.Так це чи ні? Права консультант контакт-центру? От влип в халепу.А все тому, що молоденька співробітниця одного з відділень сказала, що замовляти переофрмлення карт лише на віддленння в тому районі, де прописаний.І що тепер робити?