×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 2
- +
- 0
- anatolyi nesterov
- 17 августа 2016, 15:48
- #
На мою думку, введене спрощення для отримання картки киянина через контакт-центр не таке вже й зручніше, ніж звернення безпосередньо у відділення Ощадбанку.Особливо з точним визначенням дати і часу вернення за каткою аж через 30 днів.Адже за цей час(30 днів) і саме на той день і час мало що може статися, особливо для пенсіонера.Наприклад, захворіти там, забути чи по іншій причині.Та й консультантам лишня робота.
Прошу виьвяення, якщо не правий.
Прошу виьвяення, якщо не правий.
- +
- 0
- OschadbankUA
- 17 августа 2016, 15:53
- #
Справа у тому, що кількість клієнтів, які бажають отримати картку Киянина суттєво збільшилась (у зв'язку із банкротством банку Хрещатик). Відділення фізично не може опрацювати стільки клієнтів за короткий проміжок часу. Саме тому, щоб клієнт не очікував пів дня у черзі, йому назначають конкретний час та дату. Якщо клієнт не може звернутись у визначений термін — питання вирішується в індивідуальному порядку.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Скажите, пожалуйста, кто должен прислать СМС-ку (выбранне отделение идл контакт-центр) о том, что карточка киевлянина готова у выбранном отделении Ощадбанка?..