Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Ваша заборгованість по кредитці, станом на 12.04.2022 складає 6368 грн. Щоб зменшити кредитне навантаження, сплатіть платіж в розмірі 3% від суми 191.04 грн. Платіж рекомендований та не обов'язковий до сплати, адже до 31.05.2022. Ощад запровадив кредитні канікули.
Прошу разобраться, откуда появился кредит, на кого он был оформлен, прошу написать фамилию на кого и какой кредит, если мы не брали его. Может ли быть это мошенничество. Мы никакой кредит не брали и брать не собирались. Прошу вас, объясните мне пожалуйста, на какую фамилию было написано это сообщение?
Куда обращаться нам по поводу этого вопроса?
Комментарии (1)
Також отримання повідомлення залежить від суми операції. Згідно діючих тарифів, по картках для соціальних виплат та пенсії повідомлення відправляються на суму від 200 грн, за усіма іншими — від 1000 грн (для іноземної валюти — в еквіваленті).
Рекомендуємо встановити на телефоні Ощад 24/7 — тоді про будь-яку операцію вам буде надходити пуш-сповіщення.
Написать комментарий
Прошу повідомити адресу «електронної поштової скриньки для приймання, реєстрації, підтвердження про отримання електронних документів із створеними кваліфікованими ЕП», передбаченої підпунктом 2) пункту 17 розділу ІІІ Положення про застосування електронного підпису та електронної печатки в банківській системі України, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 14.08.2017 №78.
Не знайшов її на сайті банку. А зараз є актуальним мати можливість передавати банку підписані за допомогою КЕП електронні документи.
Дякую
Написать комментарий
Я конкретно задала вопрос. Моя карта действия которой закончилась 03.22 будет продлена? ваш ответ позвоните по номеру. Каким образом позвонить, если связь не ловит МТС? Повторяю свой вопрос. Продлена ли моя карта, срок действия который был до 03.22 года
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Сам не маю змоги
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Комментарии (1)
Написать комментарий
Гроші заблоковані, бо доступу в банк в нас нема й не зрозуміло, коли він буде. Це ви теж розумієте, але знову ці ваші відписки аби щось відповісти.
Якщо вони не заблоковані банком і проблема з деактивацією самої лише картки, якою неможливо виконувати фізично оплату в установах та зняття грошей. Я наголошую на це з ваших відповідей.
То ж відкрийте хоча б доступ до переказів в додатку «Ощад24» лише «між своїми картками».
В мене та інших є діючі картки банку і картка є підтримка й тд. Тому якщо Ви наполягаєте, що ви не блокували кошти, а лише деактивували фізичні прострочені картки — активуйте таку можливість. Це не має суперечити жодним вашим нормам, бо:
1. рахунок активний
2. гроші надходять
3. переказ відбувається лише між рахунками клієнта
4. Клієнт тільки після переказу на активну картку може їх використовувати
Як результат жодних до вас питань та жодних порушень зі сторони клієнтів.
Теж саме, що прийти й зняти кошти в касі за наявністю паспорта тільки онлайн. Тому крім якихось невеликих корегувань в додатку, причин не зробити це немає.
Але це, якщо ви насправді не блокуєте ці гроші навмисно і чесно ставитеся до всіх категорій громадян.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий