Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Kata1987
Kata1987
16 апреля 2022, 19:14
Доброго вечора скажіть будь ласка ви не відповіли на моє запитання, чому в дії пише кошти зараховано а на рахунку немає.
Ощадбанк
Ответ банка
17 апреля 2022, 11:02
Доброго дня. Банк не затримує виплати. Перерахунок здійснюється одразу ж після фінансування.
SERGII77
SERGII77
16 апреля 2022, 17:24
Сергей, Троицкое
Люди, нижче в коментарі може я щось незрозуміло написав.Відповідь просто вражає.
Яж не писав про реєстрацію.У мене є додатки Ощад та Ощад 24/7 Тут люди просять надати можливість скористатися своїми фінансами через поточні рахунки.
Дуже прошу людей у кого є мобільний зв'язок зателефонувати на гарячу лінію і «розжувати» їм що просять люди.
Ощадбанк
Ответ банка
16 апреля 2022, 18:06
Операцію неможливо виконати, якщо до рахунку немає активної картки. Саме за допомогою картки виконуються всі операції в Ощад 24/7, навіть реєстрація.
Denis121213
Denis121213
16 апреля 2022, 16:24
Елена, Львов
Добрый день, нет активной карты, есть заблокирована и финансовый номер, как мне зарегистрироваться в ощад24/7 …???? Очень много банков уже дают возможность регистрацию без карты или оформить карту онлайн, Ощадбанка это тупик просто
Ощадбанк
Ответ банка
17 апреля 2022, 11:02
Доброго дня. Для реєстрації в Ощад 24/7 має бути активною картка до рахунку.
SERGII77
SERGII77
16 апреля 2022, 16:07
Сергей, Троицкое
1.У мене перевипускалася зарплатна картка і вона не була доставлена.
2.Я не можу добратись до працюючих відділень з тієї самої причини з якої до мене не доставили картку.
3.Я не можу скористатись СВОЇМИ грошима через додатки Ощад та Ощад 24
4.Моя сім'я залишилась без засобів існування.
5.Не має мобільного зв'язку.Кілька раз телефонував на гарячу лінію через роумінг але зараз і це неможливо.
5.Є в деяких місцях інтернет чере який ми ще підтримуємо зв'язок але скільки він буде невідомо.
У людей що тут пишуть різні причине, а суть проблеми одна- не можуть скористатися СВОЇМИ грошима.
Що ми хочимо від вас почути:
1.Ви зрозуміли яка проблема існує.
2.Керівництво знає про нашу проблему.
3.Ви не кинули людей і займаєтесь вирішенням цього питання.
Дайте людям можливість скористатись СВОЇМИ грошима через поточні рахунки в мобільних додатках Ощад та Ощад 24.Блокуючи ці гроші ви просто вбиваїте людей.Ви ними не розбагатіїте, а нам вони потрібні для виживання.
І не кажіть нам більше що картка це і є ключ до рахунку і ми можимо зняти грощі у найближчому відділенні по паспорту.
Допоможіть людям, зробіть хоч щось для людей.

Ощадбанк
Ответ банка
16 апреля 2022, 16:12
Доброго дня. Банк не блокує кошти, умови користування в цьому плані не змінювались з початком. Для реєстрації в Ощад 24/7 потрібно смс-підтвердження. На жаль, надати доступ до рахунків клієнта без підтвердження неможливо.
Palyanytsia
Palyanytsia
16 апреля 2022, 14:22
Тимчасово заблоковані кошти. Стикаюся з таким вперше. Поясніть, чому так і як їх розблокувати? Людина цю суму надіслала мені ще вчора. Операція у неї пройшла успішно
Ощадбанк
Ответ банка
16 апреля 2022, 17:55
Доброго дня! При проведенні операцій сума на рахунку спочатку блокується та очікує списання. Таким чином банк очікує підтвердження, щоб списати кошти. Як правило, це не займає більше трьох робочих днів.
Svetylia12345
Svetylia12345
16 апреля 2022, 13:43
Здравствуйте. Вы почему-то удаляете мои посты, напишу ещё раз!!! И потом ещё и ещё напишу!!! Скажите пожалуйста, карта срок годности до 01.25, вы заблокировали, причина????!!! Это первый вопрос. Второй, почему заблокированную карту можно пополнить и с неё же положить на депозит, а перевод между картами вашего же банка невозможен. Вам не кажется это странным, как то заблокировали в свою пользу. Думаю когда в стране наступит мир, многие поменяют ваш банк на другой. Вы кинули людей в такое время жёстко кинули!!!
Ощадбанк
Ответ банка
16 апреля 2022, 17:57
Доброго дня. Ми не видаляємо тут жодних питань. Можна уточнити, чому було видалено питання у підтримки форуму Мінфіну.

Банк не блокує картку без причини і наврядчи заблокував її і в цьому випадку. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800, щоб перевірити ситуацію предметно.
Tetyana22
Tetyana22 Korobka
16 апреля 2022, 13:19
Тетяна, Старобельск
Доброго дня! Не можу відкрити особистий кабінет ощад 24 і за новим реєстрацію робила теж ніяк. гарячу лінію зателефонувати ніяк. Хоча приходять чат Вайбер порядок пенсія та карта до 2025 року.
Ощадбанк
Ответ банка
16 апреля 2022, 17:59
Доброго дня. Для реєстрації в Ощад 24/7 важливо, аби був активним ваш фінансовий номер телефону, оскільки через нього здійснюється підтвердження.

Якщо ваш номер в мережі, напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення, яка саме помилка виникає при реєстрації, а також ваше ПІБ та номер телефону для перевірки. Дякуємо 🌹
valentin1940
valentin1940
16 апреля 2022, 13:12
Как в Ощад24 отменить авто пролонгацию депозита. После отключения при обновлении страницы она опять активна
Ощадбанк
Ответ банка
17 апреля 2022, 10:59
Доброго дня. Спробуйте, будь ласка, повністю вийти з додатку і зайти повторно. Якщо ви успішно підтвердили відміну автопролонгації, вона має бути вимкнена. В старому додатку можна увійти в розділ «Історія заявок», там відміна автопролонгації буде відображатися як «Зміна параметрів депозиту». Якщо вона успішна — автопролонгацію вимкнено.
Yanak80
Yanak80
16 апреля 2022, 12:36
Подали заявку на поддержку (6500), в Дії написано, что деньги пришли, а на карте их нет! Что делать?
Ощадбанк
Ответ банка
17 апреля 2022, 11:00
Банк не затримує виплати. Перерахунок здійснюється одразу ж після фінансування.
Kata1987
Kata1987
16 апреля 2022, 12:27
Доброго дня, підскажіть будь ласка в дії пише кошти зараховано 6500 а на счету нету.
Ощадбанк
Ответ банка
17 апреля 2022, 11:01
Доброго дня. Банк не затримує виплати. Перерахунок здійснюється одразу ж після фінансування.
Queetka
Queetka
15 апреля 2022, 19:19
Здравствуйте! Мой телефон с украинской карточкой утерян. Создание виртуальной карточки он не поддерживает. На данный момент я нахожусь за границей. Есть ли возможность перерегистрировать мой старый номер на новый(не украинский), так как банковский аккаунт и приложение «Дiя» остались на утерянном номере?
Ощадбанк
Ответ банка
16 апреля 2022, 8:19
Доброго дня. Змінити фінансовий номер телефону на даний момент можливо саме у відділенні, і на номер українського оператора.
marish02
marish02
15 апреля 2022, 18:23
Здравствуйте.Карта действительна до 10/26 СМС пришла про зарахування, а на карте денег нет
Ощадбанк
Ответ банка
16 апреля 2022, 8:16
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію, можливо кошти було зараховано на іншу картку. Зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800.
cher1509
cher1509
15 апреля 2022, 16:30
Валентина, Донецкая обл.
Подскажите, пожалуйста. Карточка была заблокирована, новая не получена. При переводе денег на карточку другого банка были сняты деньги с кредитной карточки. Как можно вернуть деньги на кредитную карточку?
Ощадбанк
Ответ банка
16 апреля 2022, 8:10
Доброго дня. Повернути кошти на кредитну картку можна, поповнивши цю картку. Скасувати операцію, яку було раніше підтверджено, відсутня можливість.
Svetylia12345
Svetylia12345
15 апреля 2022, 15:40
Здравствуйте. Вы заблокировали карты, хотя ранее продлили до 1.08., в такое время вы не подумали о людях, это всем понятно. Но скажите мне почему заблокированную карту можно пополнить и с неё же положить на депозит, а перевод между картами Ощадбанк сделать нельзя, как мне положить деньги на кредитку вашего же банка?! Как то однобоко у вас выходит, заблокировали в свою пользу
Ощадбанк
Ответ банка
16 апреля 2022, 8:08
Доброго дня. Банк заздалегідь попередив про припинення дії карток. Провести переказ можливо за наявності активної картки до рахунку.
Okeksandr1956
Okeksandr1956
15 апреля 2022, 14:45
Доброго дня. Зареєструвалась у додатку ощад, прийшла смс що особистий кабінет зареєстровано, але при вході видає помилку «невідома помилка зверніться до підтримки». Що це могло значити?
Ощадбанк
Ответ банка
16 апреля 2022, 8:09
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
DarinaOmel
DarinaOmel
15 апреля 2022, 14:39
Добрый день. Срок карты заканчивается 07.2022. Что сделать чтобы можно было пользоваться картой в Личном кабинете после окончания срока, так как возможность забрать новую перевыпущенную карту нет
Ощадбанк
Ответ банка
16 апреля 2022, 8:05
Доброго дня. Продовження карток здійснюється автоматично до першого серпня.
Lorka1955
Lorka1955
15 апреля 2022, 13:07
Здравствуйте! У меня закончился срок карточки, в моем личном кабинете ощад 24/7 я вижу новую карточку, но пока нет возможности получить ее. Дочка открыла мне виртуальную карточку, как я могу с ,, Моего рахунка,, перевести деньги на виртуальную карточку, подскажите пожалуйста!
Ощадбанк
Ответ банка
15 апреля 2022, 18:43
Доброго дня. Щоб перекази з рахунку стали доступними, необхідно спочатку активувати картку. Це можна зробити при отриманні картки у відділенні банку, де також можна зняти готівку. Список працюючих відділень: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
Olie
Olie
15 апреля 2022, 10:22
Ольга, Киев
Добрый день. Прошу уточнить, у нас открыта банковская ячейка в вашем работающем сейчас банке в Киеве на полгода. Срок был до конца февраля. Мы являемся гражданами Республики Беларусь, имеем временный вид на жительство Украины. Можем ли мы приехать и забрать содержимое ячейки?
И может ли жена оформившего ячейку забрать содержимое ячейки по доверенности оформленной в Румынии, заверенная и переведенная на украинский язык? тк старая доверенность закончилась также в конце февраля.
Спасибо очень ждем ответ!
Ощадбанк
Ответ банка
15 апреля 2022, 12:42
Доброго дня. Так, можна отримати. Перевірте, будь ласка, чи працює відділення, в якому розташовано чарунку: https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ

Іноземні довіреності також приймаються банком.
Denis121213
Denis121213
15 апреля 2022, 10:20
Елена, Львов
Скажите пожалуйста если позвонит владелец карты, то он может в телефоном режиме узнать последние 4 цифры карты которая лежит в отделение? Если предоставит все данные о себе
Ощадбанк
Ответ банка
15 апреля 2022, 12:39
Дані картки можливо уточнити лише у відділенні банку.
SvetlanaSvbd
SvetlanaSvbd
15 апреля 2022, 9:59
Светлана
І знову ці подвійні стандарти від ваших кураторів!

Відділення банку працюють скрізь, де це можливо за поточних умов. Банк, як і будь-яка інша організація, не має права змушувати співробітників працювати в небезпечних умовах.

Будь-яка операція по рахунку проводиться за допомогою картки, в тому числі операції в Ощад 24/7. Виняток становить лише зняття готівки в касі, там можливо провести платіж без картки. У всіх інших випадках, щоб провести операцію, картка має бути активна.
— OschadbankUA, Головний економіст Ощадбанку

Тобто примушувати жити без грошей в небезпечних умовах ваша організація може, а ось працювати ви там не можете. Бо це ж інше. Чи ви в нас інші?

І друга маніпуляція вами теж, як і всі інші, є просто відвертою брехнею!
Ви на всю Україну тут заявляєте, що без активної картки в вашому ПО банку ЖОДНОЇ операції по рахунку не проводиться, бачите такий в нас механізм. І гроші ваші ми не закільцевали всередині, не блокуємо спеціально й планів чи вказівок на це не було. Це все карантин, він закінчився, а ми ж попереджали. А війна то небезпека звичайно, для нас, але ви з боями виходьте з оточення, бо грошей ви без відділень наших тепер ніколи не побачите!
Тобто не хвилюйтесь ваші гроші є, але вони в нас.
І ще раз — вони не блоковані, просто операції з рахунком тільки з активною картою або у касі.

Ви ж так кажете всім?? Чекаємо на вашу відповідь чи вірно ми вас трактуємо.
Ощадбанк
Ответ банка
15 апреля 2022, 12:38
Ні, не вірно. Банк ще в грудні попередив, що продовження карток здійснюється востаннє. На жаль, далі продовжувати картки можливість відсутня.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Горячая линия Ощадбанка