Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)
Комментарии (1)
Возникла такая проблема. Случайно подали заявку на получение новой карточки через приложение «ОЩАД24», но она нам не нужна.
Что нужно сделать, чтоб аннулировать карточку?
Возможно ли, через горячую линию отменить процесс?
Написать комментарий
Написать комментарий
Скажіть чи можуть кошти зайти на картку у суботу?
З військової частини повинен бути розрахунок до 30.04
З части списки передали на банк, але коштів немає.
Написать комментарий
Написать комментарий
Приходят ли зачисления на карту по субботам?
Написать комментарий
Пытались сделать перед через ощад24/7 с помощью одноразового пароля, но выдает ошибку
Что делать в такой ситуации?
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (1)
У старому додатку:
1. Перейдіть на сторінку цього депозиту
2. Відкрийте «Інформацію» за депозитом
3. Натисніть кнопку «Змінити»
4. Переключіть повзунок «Автопролонгація» у неактивний стан
5. Перевірте відміну автопролонгації у розділі «Історія заявок», там буде відображатися пункт «Зміна параметрів депозиту» — статус має бути «Успішно»
В новому додатку також необхідно відкрити ваш депозит, і знайти відміну автопролонгації в Налаштуваннях. Якщо будуть додаткові питання, звертайтесь, будь ласка.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився.
Написать комментарий
Написать комментарий
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився (01.06.2013). ({«state»:«err»,«error»:«invalid_must_key»,«error_description»:«У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився (01.06.2013).»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Написать комментарий