Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
svitlanahutorna
Світлана Хуторна
28 апреля 2022, 20:19
Світлана, Ахтырка
Дию скачала, установила, вхожу через банк ид, ввожу номер карточки, получаю смс, ввожу код, пишет ошибка авторизации, пробывала несколько раз, проблема не только у меня, (эта проблема у моего родствинника) Что делать, как быть?..
Ощадбанк
Ответ банка
29 апреля 2022, 9:01
Зателефонуйте, будь ласка до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для предметної перевірки ситуації (разом з родичем із його телефону).
Dodgerxxx
Dodgerxxx
28 апреля 2022, 18:33
Денис
Не можу увiйти у застосунок «Дiя» через BankID, пише: Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився.
Ощадбанк
Ответ банка
29 апреля 2022, 8:59
Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо детальніше.
Annastoin2104
Annastoin2104
28 апреля 2022, 14:09
Здравствуйте. Подали заявку на получение карты ещё 8.04. сколько ждать чтоб получить карту
Ощадбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 15:46
Доброго дня. Перепрошуємо, зараз можливі затримки. Уточнити, на якому етапі знаходиться виготовлення картки можна за номером 0800210800. Ви можете зняти готівку в будь-якому відділенні банку з паспортом.
antonshkreba93
Антон Шкреба
28 апреля 2022, 10:47
Антон, Золотое
что это может быть??? Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився (01.06.2013). ({«state»:«err»,«error»:«invalid_must_key»,«error_description»:«У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Термін дії документу (паспорт громадянина України) закінчився (01.06.2013).»,«memberId»:«0003212901»}). Зверніться до Вашого банку
Ощадбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 13:19
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо 🌹
ignatusha
ignatusha
28 апреля 2022, 8:45
Добрый день! Скажите, пожалуйста, можно ли открыть текущий счет не привязанный к карте, чтобы получать деньги в кассе!
Ощадбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 9:40
Доброго дня. Так, у відділенні банку. Та для зручності і можливості керувати вашим рахунком віддалено, рекомендуємо випустити картку. Таким чином ви зможете здійснювати оплати з дому та отримувати кошти в будь-якому банкоматі та в будь-який час доби.
Radchenko31a
Елена Андреева
27 апреля 2022, 22:32
Елена
Доброго вечора.Чи можна в новому додатку підтверджувати списання коштів за замовлення в інтернеті будь якої продукції без смс підтвердження?
Ощадбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 9:37
Доброго дня. В новому додатку можна підтверджувати операції без смс в самому додатку (за допомогою коду доступу, touch/face ID).
Якщо потрібно підтвердити операцію на іншому сайті, можна використати опцію «Одноразовий пароль» (в старому додатку).
Elenacapol
Елена Чаповенко
27 апреля 2022, 21:57
доброго ранку, при створенні особистого кабінету в додатку йде завантаження, але більше нічого не відбувається, вантажить вантажить… можливо, що б ви видалили особистий кабінет і я створимо знову?
Ощадбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 9:32
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Dasha2730
Dasha2730
27 апреля 2022, 21:18
Доброго вечора
Підкажіть чому через карту Ощадбанка не вдається авторизуватися в Дії, до вівторка все було ок, після чого програму вибило і більше зайти не вдалося, пише перевірку не пройдено.До певного дня жодних проблем не було, чому зараз не можливо увійти
Ощадбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 9:31
Доброго дня. Спробуйте, будь ласка, звернутися до служби підтримки порталу Дія для уточнення причин відхилення авторизації. Якщо раніше ви успішно входили, використовуючи дані картки, вхід має бути успішним і надалі. Перевірити ситуацію предметно можна також через контакт-центр банку за номером телефону 0800210800.
VadimaNosovska
Вадима Носовська
27 апреля 2022, 18:32
Доброго дня, зарєеструвалась у новому додатку, смс прийшла, о том що рєестрація успішна але увійти я не можу видае помилку
Ощадбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 9:29
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
qw123655
qw123655
27 апреля 2022, 17:17
У моего мужа( он переселенец, сейчас в Донецке, выехать из города не может) есть карта ощадбанка(просроченная, но, по сведениям, пока действующая) с приходящей на нее пенсией. Может ли он через ощад 24/7 сделать необходимый перевод?
Ощадбанк
Ответ банка
27 апреля 2022, 11:31
Так, якщо картка активна, переказ можливо здійснити. Рекомендуємо через новий додаток, процедура реєстрації тут спрощена: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad

Неужели непонятно из вопроса, что карта давно просрочена, а новая не получена, т.к. в Киев приехать нет возможности. Если пишут, что карты переселенцев продлили до 1июня, то почему не работают переводы ни с карты, ни с поточного рахунку

Ощадбанк
Ответ банка
28 апреля 2022, 9:28
Банком прийнято рішення щодо автоматичного продовження до 01.08.2022 р. терміну дії платіжних карток, крім карток клієнтів з числа ВПО, термін дії яких закінчується в період з березня 2020р. по березень 2022 р.

Щодо припинення 31 березня дії карток, які було продовжено у зв'язку з карантином, банк повідомляв раніше: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-vostanne-dozvoliv-do-1-kvitna-2022-roku-vikoristanna-platiznih-kartok-vnutrisno-peremisenih-osib-termin-dii-akih-zakincuetsa-pid-cas-karantinu
13594511
13594511
27 апреля 2022, 11:34
Людмила Михайловна., донецк
Как активировать карту, если пишут ждите смс, я ждала, но не получила. Сейчас из-за войны я вынуждена переехать из Харькова и не могу лично прийти в банк. Можно ли активировать карту через интернет.
Ощадбанк
Ответ банка
27 апреля 2022, 11:37
Отримати картку без отримання можливість відсутня. Карта активується саме у відділенні.
SINV190162
SINV190162
27 апреля 2022, 10:43
Добрый день. Подскажите пожалуйста, как можно перекинуть деньги с карты Ощад банка на карту Приват банка, если нет мобильной связи и не приходит смс. В нашем регионе отключили мобильную связь из-за боевых действий.
Ощадбанк
Ответ банка
27 апреля 2022, 11:34
Доброго дня. В новому додатку можна підтверджувати операції кодом доступу, але для реєстрації потрібно смс-підтвердження. Без підтвердження зареєструватися, на жаль, відсутня можливість. Якщо є шанс отримати хоча би одне смс, ось посилання на завантаження додатку: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad
lara4ka
lara4ka
27 апреля 2022, 10:35
Лара
Добрый день. На карту поступили деньги. Как узнать кто перечислил? И если они зашли ошибочно. то как вернуть владельцу?
Ощадбанк
Ответ банка
27 апреля 2022, 11:32
Доброго дня. Для перевірки деталей операції зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800.
qw123655
qw123655
27 апреля 2022, 10:27
У моего мужа( он переселенец, сейчас в Донецке, выехать из города не может) есть карта ощадбанка(просроченная, но, по сведениям, пока действующая) с приходящей на нее пенсией. Может ли он через ощад 24/7 сделать необходимый перевод?
Ощадбанк
Ответ банка
27 апреля 2022, 11:31
Так, якщо картка активна, переказ можливо здійснити. Рекомендуємо через новий додаток, процедура реєстрації тут спрощена: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad
demestos
demestos
27 апреля 2022, 9:51
Доброго дня!
Прошу допомогти з отриманням відповіді на два мої запитання:
1. Термін дії картки Ощадбанку — ВПО, закінчується 1 серпня 2022 року, за який час до закінчення терміну її дії я можу замовити нову?
2. Стару картку я отримував у м. Київ, чи можу я тепер замовити та отримати її у м. Львів?
Заздалегідь вдячний за відповідь.
Ощадбанк
Ответ банка
27 апреля 2022, 11:29
Доброго дня!
1. Через контакт-центр можна замовити нову картку за два місяці до закінчення терміну дії і протягом одного місяця після, у відділенні банку можна і пізніше.
2. Так, звичайно. При замовленні картки можна обрати відділення, в яке її буде доставлено. У відділенні в межах області, де відкрито рахунок — 30 грн, поза межі області — 75 грн, згідно тарифів.
OksanaKozma
OksanaKozma
26 апреля 2022, 22:12
Чому непрацює додаток ощад 24?
Ощадбанк
Ответ банка
27 апреля 2022, 9:20
Обидва додатки працюють в штатному режимі. Підкажіть, яка саме проблема виникла?
Lorka1955
Lorka1955
26 апреля 2022, 18:01
Здравствуйте! как узнать, когда будет готова карта, если нет связи?
Ощадбанк
Ответ банка
27 апреля 2022, 9:19
Доброго дня. Для перевірки доставки картки необхідно зателефонувати до контакт-центру за номером 0800210800 з фінансового номеру телефону, також можна здійснити перевірку через чат-бот, або зателефонувати безпосередньо до відділення. Контактні номери є у файлі на сайті.

https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ
Veronika12
Veronika12
26 апреля 2022, 13:14
Veronika, Kiev
Добрый день. Подскажите пожалуйста можно уточнить, работало ли ваше отделение Ощадбанка 24-25 февраля 2022г. расположенное по адресу вул. Харківське Шосе, буд. №164 літ. А м, Київ? Спасибо!!!
Ощадбанк
Ответ банка
26 апреля 2022, 18:03
Доброго дня. Пишемо вам в особисті повідомлення для уточнення.
alselesaf
Иван Приходько
26 апреля 2022, 11:38
Иван, Марковка
Доброго дня! У новому приложенii зробили личный кабинет, прийшло повiдомлення в смс, Але вiдразу мене викинуло з приложения. Вiд тодi не можу увiйти — пише Виникла проблема,.Звернiться до служби пiдтримки.
А коли намагаюся зробити новий пароль, пише — Невiдома помилка пiд час скидання пароля. Звернiться до служби пiдтримки.
До служби пiдтримки не має можливостi завернутися, тому до не має зв'язку. Допоможіть, бо залишився зовсім без грошей.
Ощадбанк
Ответ банка
26 апреля 2022, 11:55
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення.
0664182216
0664182216
26 апреля 2022, 11:35
Надежда
Можно ли заморозить перевод по Швидкій копійці до получения наследства, так как получатель умер, но он являлся клиентом ощадбанка. Перевод-субсидия, которую не смогли раздать на укрпочте в связи с военными действиями.Может можно как-то перевести на обычный счет клиента?
Ощадбанк
Ответ банка
26 апреля 2022, 12:09
Заморозити переказ, на жаль, відсутня можливість, як і перерахувати на певний рахунок. Стосовно успадкування субсидії зверніться, будь ласка, до УПСЗН.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Горячая линия Ощадбанка