Ощадбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Комментарии (2)
Написать комментарий
При прохождении моим отцом идентификации ВПЛ по электронному пенсионному удостоверению потребовали оплатить 30 гривен на Мегалайф. Объясните, что это за нововведения?
Либо скажите подлежит ли идентификация какой либо оплате?
Написать комментарий
Заблокировали и списали социальный счёт( детское пособие).прицину я знаю, НО, по всем законам Украины ваш банк не должен был это делать.
Часть 6 ст 73 ЗУ про виконавче провадженя, и часть 3 стоимость 52.
Жду от вас объяснения.
И почему когда я пришла в отделение банка, ваши сотрудники смотрели на меня как не знаю на кого, когда я потребовала объяснить причину и показать счёт куда ушли деньги.они вообще не чего не знают, у меня клиента списали деньги закрыли счёт, а они не знаю.Зашибись.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Что делать?
Написать комментарий
Комментарии (3)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Комментарии (2)
Комментарии (5)
Написать комментарий
Комментарии (2)
Ссылка на объявление — olx.ua/i2/obyavlenie/tsentr-2-h-kmnatna-na-pr-svobodi-3-4-hv-do-opernogo-IDtChpA.html#:091ede2bf8
Написать комментарий
Написать комментарий
25.07.2017 я не змогла розрахуватись карткою АТ «Ощадбанк» у магазині, термінал зазначав «помилка читання», також і у банкоматі банку не можливо було провести операції. Зателефонувавши на гарячу лінію банку і розповівши ситуацію, Ваш фахівець пояснив, що можливо картка розмагнічена і мені було запропоновано заказати нову картку, при отриманні якої я повинна буду сплатити 40,0 грн. Дізнавшись про те, що ця картка буде одразу заблокована, я звернулсь до мого відділення № 80 у м. Харкові щодо отримання коштів з мого рахунку, який відкрито на умовах тарифного пакету «Зарплатний», який передбачає зняття коштів без комісії. Працівники відділення сказали, що кошти можливо зняти тільки по заяві з комісією в 1% у зв'язку з тим, що видача коштів буде проводитись без картки, тому що вона не працює. До відома: картку я отримала 04.04.2017, користувалась і зберігала її належним чином ( в гаманці в окремому відділенні). Будь-яких механічних пошкоджень картка не має. Питання: на підставі чого я маю сплачувати банку комісію за зняття зарплатних коштів принаявності картки і паспорту та 40,0 грн за заміну картки, яка стала непридатною з не моєї вини і яка гарантія банку, що нова картка через три місяці буде придатною? Чи може у банку така політика: з клієнтів кожні три місяці по 40,0 грн знімати? Чому з картками інших банків такі випадки не трапляються, а у Вашому банку це система. Наперед вдячна за відповідь.
Написать комментарий
Комментарии (3)
Написать комментарий