Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
93482277
93482277
7 сентября 2022, 9:43
Serhii Demianets, , Кастро- Вали Калифорния Сполучени Штати
Доброго дня! Скажить буд ласка, чи можу я за кордоном отримати дублiкат або перевипущену картку Ощадбанку замiсть втраченоi.
з повагою,
Ощадбанк
Ответ банка
7 сентября 2022, 11:24
Добрий день. В першу чергу рекомендуємо зателефонувати до контакт центру щоб заблокувати вашу карту. Телефон для дзвінків із закордону 044-247-84-18. Також ви можете здійснити веб-дзвінок через сайт нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/chat та обрати функцію веб-дзвінок. Якщо буде можливість карту вам можуть відразу перевипустять після блокування карти, але на жаль отримати її можна буде тільки у відділенні ощадбанку.
Musnuk1979
Musnuk1979
7 сентября 2022, 9:30
Людмила
Я пополнила счёт телефона ещё вчера, пишет операция прошла успешно деньги на счёт не поступили
Ощадбанк
Ответ банка
7 сентября 2022, 11:21
Добрий день. Кошти на мобільний телефон можуть зараховуватися від 2-ох годин до 3-ох робочих днів, та зазвичай це відбувається відразу. Тому рекомендуємо зачекати зарахування коштів на ваш телефон. Перепрошуємо за незручності.
99336178
Сергій Гриневич
7 сентября 2022, 7:53
Гриневич Сергей Валериевич, Kiev
Щост у особистому кабінеті пільговика більше не показується інформація про пільгу! З чим це повязано?
Ощадбанк
Ответ банка
7 сентября 2022, 10:08
Добрий день. Для детальної перевірки вашої інформації в кабінеті пільговика, рекомендуємо зателефонувати до контакт центру за номером 0800-210-800.
Bdasha2301
Bdasha2301
6 сентября 2022, 12:56
Скажіть будь ласка чому не приходять заощаджені кошти за опалювальний сезон на карту Ощадбанку???
Ощадбанк
Ответ банка
6 сентября 2022, 15:16
Добрий день. Рекомендуємо зателефонувати до контакт центру за телефоном 0800-210-800, для детальної перевірки статусу вашої виплати.
Saggat
Saggat
5 сентября 2022, 22:14
Анатолий
Добрый вечер.
Подскажите не могу зайти в личный кабинет, никаких данных не изменял.
Да карта не активна, но из-за того что я не могу физически попасть на территорию Украины с оккупированной территории, получается я не могу воспользоваться свои… СВОИМИ деньгами.
Как быть?!!!
На каком основании вы блокируете доступ к личному кабинет??!!!
Почему я не могу открыть виртуальную карту и воспользоваться своими деньгами????!
Дайте пожалуйста развернутый ответ!!!
Ощадбанк
Ответ банка
6 сентября 2022, 10:15
Добрий день. Для детальної перевірки вашого обліковго запису ощад 24/7 рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також можна здійснити дзвінок із сайту.Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/, в правому нижньому куті натиснути на значок «Підтримка онлайн», далі натиснути на «Дзвінок». Якщо у Вас на момент дзвінка є проблеми з мобільною мережею і Ви не зможете отримати одноразовий пароль для авторизації з фінансового номеру телефону, то Вам необхідно натиснути «Продовжити без авторизації» для здійснення дзвінка до контакт-центру Банку.
Olena6565
Olena6565
5 сентября 2022, 17:55
Добрий день я клієнт банку не можу перевести гроші с карти на карту пише функціонал тимчасово не працює, що це таке і що робити? Дякую
Ощадбанк
Ответ банка
6 сентября 2022, 10:10
Добрий день. Рекомендуємо зателефонувати до контакт центру за телефоном 0800-210-800 для перевірки, чому саме може виникати помилка по вашій карті. Якщо мова йде про послугу купівлі/продажу валюти в ощад 24/7, то найближчим часом вирішимо проблему. Перепрошуємо за незручності.
YevheniiaHorban
Yevheniia Horban
5 сентября 2022, 16:50
Yevheniia Horban, Lozowa
Доброго дня. З першого серпня не можу оплачувати покупки в магазинах Польші. До того користувалась без проблем. Як можна владнати цю проблему?
Ощадбанк
Ответ банка
6 сентября 2022, 9:59
Добрий день. Якщо ви виїжджаєте за кордон, то по карті потрібно зафіксувати відмітку щоб користуватися картою. Для фіксації цієї інформації ви можете зателефонувати з будь якого номеру телефону, або здійснити дзвінок з нашого сайту.Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/, в правому нижньому куті натиснути на значок «Підтримка онлайн», далі натиснути на «Дзвінок». Якщо у Вас на момент дзвінка є проблеми з мобільною мережею і Ви не зможете отримати одноразовий пароль для авторизації з фінансового номеру телефону, то Вам необхідно натиснути «Продовжити без авторизації» для здійснення дзвінка до контакт-центру Банку.
Huan7882
Huan7882
5 сентября 2022, 16:14
Добрый день! Как мне узнать баланс на пенсионной карте ЭПУ, если карта заблокирована в марте-2022 из-за истечения срока действия, и в это же время прекратили приходить смс от банка о поступлении на счёт пенсии? В личный кабинет не стало тогда же доступа даже с vpn. А при звонке в контакт-центр робот София не отвечает на вопрос о балансе и отказывается соединить меня по любому вопросу с живым сотрудником, мотивируя тем, что у меня карта заблокирована. Как так может быть? И что делать?
Ощадбанк
Ответ банка
6 сентября 2022, 9:57
Добрий день. Якщо у вас закінчився термін дії карти, то відповідно ощад 24/7 також перестає бути активним, оскільки реєстрація закріплюється за номером карти і по неактивній карті немає можливості перевірити баланс. Рекомендуємо зателефонувати до контакт центру за телефоном 0800-210-800 для перевірки чи не було вам замовлено нової карти. Заблокована карта не може бути причиною не з'єднання з оператором.
Anna250218
Наталья Мацнева
5 сентября 2022, 13:49
Наталья
Уважаемые, это уже совсем не смешно, до каких пор я не смогу снять деньги с валютной карты? Третья неделя пошла поломки! Я же не кредит у вас прошу, а снять свои законные деньги!!! Огласите пожалуйста сроки исправления поломки!
Ощадбанк
Ответ банка
6 сентября 2022, 9:55
Добрий день. Зняти кошти з валютної карти можна в касі та банкоматі. Якщо ви маєте на увазі про функцію купівлі-продажу валюти в ощад 24/7, то найближчим часом вирішимо проблему. Перепрошуємо за незручності.
Irynadavyd555
Irynadavyd555
5 сентября 2022, 12:58
Не могу переслать деньги на другую карту. Звонила на 0800… Говорит, что не мой телефон. Но это мой телефон!!! Что мне делать? Я сейчас из-за войны в Германии!
Ощадбанк
Ответ банка
6 сентября 2022, 9:52
Добрий день. В такому разі ви можете здійснити веб-дзвінок через сайт нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/chat та обрати функцію веб-дзвінок.
asteria88
Леся Мороз
5 сентября 2022, 12:47
Леся, Винница
Добрый день! Как снять лимит снятия денег в банкомате человеку у которого нет смартфона? Какие его данные нужны при звонке на горячую линию?(Нужно помочь персионеру.В отделении ему не помогли.)
Ощадбанк
Ответ банка
6 сентября 2022, 9:47
Добрий день. Рекомендуємо клієнту зателефонувати зі свого фінансового номеру телефону до контакт центру за телефоном 0800-210-800. Потрібно буде озвучити номер карти і оператор допоможе зняти потрібні ліміти.
OksanaDovhienko
OksanaDovhienko
4 сентября 2022, 22:17
Оксана
Добрый вечер! Пенсионная карта с фото ( срок истекает в этом месяце), есть личный кабинет пытаюсь заказать виртуальную карту или дополнительную карту пишет ,:« что для этой карты это не предусмотрено».Как быть? и ещё один вопрос получила СV код по смс для этой карты я смогу осуществлять теперь перевод денег с этой карты?? Если срок действия карты закончиться дополнительная не выпускается… как быть .???.. выехать не могу нахожусь во временной оккупированной территории…
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:21
Добрий день.До електронного пенсійного посвідчення дійсно не має можливості відкрити віртуальну карту. Кошти з цієї карти ви можете переказувати, але тільки через сервіси Ощадбанку, наприклад через ощад 24/7 чи сайт банку. Для детальної перевірки чи була продовжена ваша карта, рекомендуємо зателефонувати до контакт центру за телефоном 0800-210-800 з того номеру який ви вказували при відкритті рахунку. Також ви можете здійснити дзвінок через сайт нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/, в правому нижньому куті натиснути на значок «Підтримка онлайн», далі натиснути на «Дзвінок». Код з підтвердженням для здійснення дзвінка надійде на ваш фінансовий номер телефону.
Lesha87
Алексей Богун
4 сентября 2022, 21:16
Алексей, Харьков
Доброго вечора. Як бути з тими людьми ( пенсіонери, інваліди та інші), які отримують на свої особові рахунки кошти та поки не взмозі прийти у віділення банку та отримати їх з тих або інших причин (окуповані території).
Є якісь терміни, чи нема? Зможе людина через рік, 2, або 5 років прийти у відділення банку та забажати зняти всі кошти? Як бути з цим питанням? Є якісь гарантії? Підскажіть будьласка. І є якась можливість отримати кошти іншій особі, наприклад, жінці яка стоїть в шлюбі або близькому родичу.
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:24
Добрий день.Ви в будь-який зручний час можете прийти у відділення та зняти кошти з карти або рахунку. За вас може зняти кошти і будь-яка інша особа, але за умови що на цю особу буде оформлена довіреність посвідчена нотаріально.
DariaBly
DariaBly
4 сентября 2022, 14:37
Дарья, Херсон
Подскажите пожалуйста, я с Херсона, сейчас нахожусь в Грузии с марта месяца, получала украинскую пенсию на карту все время с момента войны, а сейчас не могу снять пенсию, карта заблокирована, в чем проблема может быть и куда обращаться? Т.к позвонить я в колл центр не могу и мне никто не перезванивает
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 14:41
Добрий день. Якщо ви виїжджаєте за кордон, то по карті потрібно зафіксувати відмітку щоб користуватися нею. Для фіксації цієї інформації ви можете зателефонувати з будь якого номеру телефону, або здійснити дзвінок з нашого сайту.Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/, в правому нижньому куті натиснути на значок «Підтримка онлайн», далі натиснути на «Дзвінок». Якщо у Вас на момент дзвінка є проблеми з мобільною мережею і Ви не зможете отримати одноразовий пароль для авторизації з фінансового номеру телефону, то Вам необхідно натиснути «Продовжити без авторизації» для здійснення дзвінка до контакт-центру Банку.
kachubon
kachubon
4 сентября 2022, 12:54
Подскажите сколько по времени делается карта для зачисления пенсии? Какие варианты и сроки?
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:25
Добрий день.Карта виготовляється терміном до 14 календарних днів, але нажаль у період воєнного стану, терміни можуть бути трохи більші. В свою чергу до моменту отримання карти, ви можете зняти кошти в будь якому відділенні ощадбанку по паспорту.
V1990
V1990
4 сентября 2022, 12:50
Татьяна, Донецк
Можно ли выпустить новую карту к существующему счету онлайн, если старая заблокирована и требует личного присутствия для разблокировки? Активировать через ощад24 или бот и пользоваться услугами приложения, не получая карту в отделении, так как и у многих, сейчас нет возможности.
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:26
Добрий день.Якщо ви вже зареєстровані в ощад 24/7, то можна буде в додатку або у веб версій ощад 24/7 відкрити окрему цифрову карту та користуватися нею.
derteway
derteway
4 сентября 2022, 12:38
Добрий день! Раніше отримувала пенсію на Укрпошті, у зв'язку з бойовими діями хочу переробити, щоб пенсія приходила на карту Ощадбанку. Зайшла в Особистий кабінет Ощаду, і там вже відображається моя пенсія на окремому рахунку (без карти — просто рахунок), який поповнився в серпні. Які подальші дії? Дзвонити в ощад? Або залишати заявку в Пенсійному фонді на перенесення пенсії на активний рахунок в Ощаді і якщо вибрати цей варіант — всі гроші переведуться або тільки нові пенсії будуть надходити на карту?
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 14:14
Добрий день. Для детальної перевірки для яких виплат вам було відкрито, рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру банку за телефоном 0800-210-800. Якщо вам було відкрито дійсно пенсійний рахунок, то подальші зарахування пенсії ви будете отримувати на цей рахунок. Стосовно того чи зможете ви отримати попередні зарахування пенсії на рахунок відкритий в банку, потрібно буде уточнити в Пенсійному фонді.
gassan1981
gassan1981
4 сентября 2022, 10:37
моя мама получала карту в отделении ощада и к ней привязали номер другого человека, т.к у нее нет моб телефона, она на окупированой територии, моб связи нету, как теперь зайти в ощад 24?
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:27
Добрий день.Щоб користуватися ощад 24/7 обов'язково за картою має бути закріплений її дійсний мобільний номер телефону українського оператора, його можна змінити тільки у відділення ощадбанку.
Valentina32
Valentina32
3 сентября 2022, 22:52
Доброго дня. Я пенсіонер вашого банку. В травні місяці пенсійна карта була заблокована з моєї ініціативи, не змогла її знайти. Але картка знайшлася, а тепер я не можу її розблокувати, пенсією не можу користуватись, а це єдиний дохід. Знаходжусь в Луганській області, зв'язок мобільний відсутній, в Ощад24 не реєструвалася. На горячій лінії відповіли, що звертатися потрібно тільки у відділення, але в мене немає такої змоги. В мене є всі мої данні (номер картки, пін код, cvc, строк карти до 2025року, останні знімання коштів, пенсійне посвідчення, паспортні дані), не розумію чому не можна розблокувати дистанційно, можливо по відеозвязку.Ви як головний державний банк країни повинні вирішити такі питання. В даний час таких пенсіонерів з аналогічними проблемами дуже багато. Будь ласка, допоможіть вирішити дане питання
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 14:43
Добрий день. На жаль у нас немає такої технічної можливості розблокувати карту по відео дзвінку. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то ви можете зателефонувати із сайту нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/, в правому нижньому куті натиснути на значок «Підтримка онлайн», далі натиснути на «Дзвінок». Одноразовий пароль для авторизації можна отримати тільки на фінансовий номер телефону.
Viktos18
Viktos18
3 сентября 2022, 21:32
Вікторія , Івано-Франківськ
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, протягом якого часу потрібно забрати замовлену картку у відділенні? Якщо не вдасться забрати її вчасно, чи буде її заблоковано? Дякую.
Ощадбанк
Ответ банка
5 сентября 2022, 12:32
Добрий день.Карта зберігається у відділенні протягом 6 місяців з моменту випуску ПК, але на період дії воєнного стану та по останній календарний день місяця (включно) картки знищуватися не будуть. Якщо карта не була активована протягом 6 місяців з дати замовлення то вона автоматично заблокується, і після її отримання для розблокування вам потрібно буде лише зателефонувати до контакт-центру за телефоном 0800-210-800.

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.15
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.55
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.2 44.15
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.55
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Горячая линия Ощадбанка