Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Tauras55
Tauras55
12 ноября 2022, 1:18
Я в шоці від вашого банку, не міг і подумати, що таке можливо! Потрібно перевипустити пенсійну картку переселенцю, так на вашій гарячій лінії відповіли, що цю картку перевипустити не можуть і відмовились сказати з яких причин. Так і заявили — сказати причину не можемо. Роблю висновок, що причина незаконна, інакше навіщо її приховувати. Це жах якийсь, а не обслуговування клієнтів!!!
Ощадбанк
Ответ банка
14 ноября 2022, 11:04
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, телефон з якого ви телефонували до контакт-центру та дату дзвінка.
Marla1302
Marla1302
11 ноября 2022, 20:54
Людмила, Дніпро
Підкажить будь-ласка, что з пенсійною карткою «Простір» відсутня можливість входу в мобільний додаток ощад? Постійно пише помилка входу?
Ощадбанк
Ответ банка
14 ноября 2022, 10:59
Добрий день. Для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
DiaR906
DiaR906
11 ноября 2022, 16:36
DiaR906
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, яка максимальна разова сумма обміну валюти у додатку?
Ощадбанк
Ответ банка
14 ноября 2022, 10:58
Добрий день. Ліміт на продаж валюти в мобільному додатку Ощад — 100 000 дол. США/євро на добу.
ZhukovaTetiana
ZhukovaTetiana
11 ноября 2022, 12:44
Доброго дня. Я є клієнт вашого банку. Отримую пенсію. Мені надійшла допомога WU. Декілька разів я намагалася цей переказ оформити по додатку ощад. Заповнюю анкету підтвердження особи. Підтверджую. А потім вспливає інформація, що ФУНКЦІОНАЛ ТИМЧАСОВО НЕ ПРАЦЮЄ. І що робити далі? Як отримати цей переказ? Інших карток в інших банках у мене немає.
Ощадбанк
Ответ банка
11 ноября 2022, 13:04
Добрий день. Грошовий переказ можна отримати на карту в тій валюті, в якій була здійснена виплата. Якщо валюта переказу та валюта картки однакові, тоді рекомендуємо оновити додаток та спробувати повторно отримати грошовий переказ. Також грошовий переказ можна отримати у відділенні Ощадбанку. Перепрошуємо за незручності.
SaGu
SaGu
11 ноября 2022, 7:44
Александр, София
Добрый день. Я вынужденный переселенец из Донецка с 2014 года, проживал в Киеве. 24 февраля 2022 выехал в Болгарию к дочери. Пенсионную карту с фотографией с одной стороны и пенсионным удостоверением с другой стороны оставил родственникам для снятия пенсий и оплаты квартиры. В августе 2022 срок действия карты закончился. Могу ли я онлайн, не приезжая в Киев, продлить действие своей карты? Буду благодарен за разъяснение!
Ощадбанк
Ответ банка
11 ноября 2022, 9:38
Добрий день. Картки банку які закінчувалися в серпні 2022 року продовжувалися автоматично до 31.12.22. Нові електронні пенсійні посвідчення наразі вже не відкриваються, а буде відкрита нова звичайна карта. Тому для детальної перевірки чи була Ваша карта продовжена та чи не було здійснено перевипуск нової картки, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером 0800-210-800.
DedyLIY
DedyLIY
10 ноября 2022, 14:51
сергей
я перевел два перевода по10000гр а человек получил один у меня есть скриншот переводов что делать
Ощадбанк
Ответ банка
10 ноября 2022, 15:03
Добрий день. Якщо переказ був з карти Ощадбанку, спочатку для перевірки успішності проведення операції, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Якщо операція була успішна і кошти дійсно не надійшли отримувачу, тоді потрібно буде звернутися до будь-якого відділення Ощадбанку в межах області де відкрито рахунок та оформити письмову заяву на повернення коштів.
IRINA20112011
IRINA20112011
9 ноября 2022, 18:39
Ирина
Добрий день, мени прийшов перевод як переселенцяю, но я нахожусь за кордономякиможна получити
Ощадбанк
Ответ банка
10 ноября 2022, 9:17
Добрий день. Грошовий переказ можна отримати через мобільний додаток Ощад. Для цього у Вас має бути відкрита карта в тій валюті в якій було здійснено грошовий переказ. Для отримання переказу в додатку, Вам потрібно обрати розділ — Платежі, далі — Інше, обираєте вкладку — Міжнародні перекази, та слідуєте підказкам системи.
ChetvertakRV
ChetvertakRV
9 ноября 2022, 14:02
Роман, Запоріжжя
На телефон мого батька прийшло повідомлення про надходження коштів, сумма, та номер переказу. Дозвонитись по горячої лінії до фахівця просто не реально… як перевірити, чи дійсно там щось прийшло та як це отримати. Може це взагалі шахраї. Діючої картки Ощадбанку у батька немає.
Ощадбанк
Ответ банка
9 ноября 2022, 14:13
Добрий день. Це означає, що Вашому батьку було здійснено виплату грошового переказу. Його можна отримати в додатку Ощад або ж у відділенні Ощадбанку. Для отримання переказу в додатку потрібно обрати розділ — Платежі, потім — Інше, далі обираєте — Міжнародні перекази та слідуєте підказкам системи.
derteway
derteway
8 ноября 2022, 15:50
Добрий день! Заблокували карту за те що через ЛК намагалися зробити переклад на карту нібито знаходиться у вас в чорному списку, так само заблокували сам ЛК і картою тепер можна скористатися тільки в банкоматі або в торговельній мережі. Політика у вас дивна звичайно, але питання в іншому. Приїхати в банк можливості немає, в особистому кабінеті був відкритий депозит, але виплата по закінченню вказана на віртуальну карту, чи можна через колл центр або якимись іншими методами поміняти виплату на заблокованою карту, що б можна було хоча б платити їй або зняти в банкоматі кошти?
Ощадбанк
Ответ банка
8 ноября 2022, 15:59
Добрий день. На жаль через контакт-центр немає можливості змінити рахунок для виплати депозиту, це можна зробити в Ощад 24/7 або у відділенні Ощадбанку. Стосовно перевірки можливості розблокування Вашої карти та облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт-центру за номером 0800-210-800. Перепрошуємо за незручності.
Liubov1980
Liubov1980
7 ноября 2022, 23:43
Liubov
Доброго вечора.перевипустили нову картку але забрати ніяк.зараз за кордоном.чи можу я через додаток перерахувати кошти на іншу картку вашого банку ( чоловіка або доньки )?
Ощадбанк
Ответ банка
8 ноября 2022, 9:44
Добрий день. На жаль якщо карту ви не отримали та вона не активована, по ній неможливо проводити операції. Після того як Ви її отримаєте зможете проводити всі операції. Перепрошуємо за незручності.
Kuchmeechka
Kuchmeechka
7 ноября 2022, 19:54
Юлия
Доброго вечора, не працює Ощад 24, не можу зайти. В магазині відхиляє, в банкоматі видає помилку. Зранку все було нормально. Що це таке?
Ощадбанк
Ответ банка
8 ноября 2022, 9:39
Добрий день. Перевірили інформацію, сервіс Ощад 24/7 працює коректно та проблем не виникало. Стосовно розрахунку та видачі готівки дійсно були помилки та вони вже були виправлені. Рекомендуємо спробувати провести операцію повторно. Перепрошуємо за незручності.
Olga789
Olga789
7 ноября 2022, 18:05
Ольга, Мирноград
Добрый вечер! Моей бабушке каждый вечер приходит от Ощадбанка сообщение что вам перечислено то 5 грн, то 8 грн, пишет что счет 88 грн, но денег там нет, скажите пожалуйста как это отключить? Спасибо
Ощадбанк
Ответ банка
8 ноября 2022, 9:30
Добрий день. Для детальної перевірки вашої карти рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
edgar4ik
edgar4ik
7 ноября 2022, 7:53
Людмила, Луганск
Здравствуйте.Оформила доверенность у нотариуса РФ.Сделала перевод и заверила нотариусом в Украине.Обратилась в отделение Ощадбанка в Киевской области-ответ необходимо удостоверить в консульском учреждении Украины за рубежом.Обратилась к юристам Украины в Киеве-ответ- Як вже зазначалось, відповідно до Конвенції про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах, довіреності мають прийматися без будь-якого додаткового засвідчення. Так что мне дальше обращаться в суд или вы скажете на каком на основании сотрудники банка отказывают мне в приёме документов к работе.

Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 10:44
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону та ПІБ і номер телефону клієнта Ощадбанку по якому ви зверталися у відділення банку. Також вкажіть, будь ласка, дату та адресу відділення Ощадбанку в яке Ви зверталися.
BOROVIKOVDMYTRO
BOROVIKOVDMYTRO
6 ноября 2022, 16:54
Дмитро
Доброго дня. Маю карту Ощадбанку для монетизації субсідії. У лютому 2022 р. закінчився термін карти. Останній платіж був 9 лютого. Як можно відновити карту, аби сплачювати услуги?
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 10:05
Добрий день. Якщо карта була закрита то для подальшого користування послугами потрібно здійснити перевипуск нової картки у відділенні Ощадбанку. Також для перевірки чи не було Вашу карту автоматично продовжено або перевипущено, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
nikol196i
nikol196i
6 ноября 2022, 13:32
Чому не працює ощад 24
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 9:59
Добрий день. Перевірили інформацію, сервіс Ощад 24/7 працює коректно та проблем не виникало. Рекомендуємо спробувати ввійти повторно. Перепрошуємо за незручності.
41684458
41684458
6 ноября 2022, 0:16
Катерина, Слов'янськ
Не можу увійти в Ощад 24/7, сьогодні, пише, що сайт не працює
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 9:56
Добрий день. Перевірили інформацію, сервіс Ощад 24/7 працює коректно та проблем не виникало. Рекомендуємо перевірити з'єднання з мережею інтернет та спробувати здійснити вхід повторно. Також Ви можете використовувати мобільний додаток Ощад для здійснення операцій.
Evgenia15
Evgenia15
5 ноября 2022, 22:48
Evgenia
Добрый день!

У родителей пенсионные карты закончились в 2020 году. Из за короновирусных ограничений карты продлевались автоматически и родители пользовались картой. Родители находятся на оккупированной территории и выехать не могут в силу возраста. Мы пытаемся зайти в приложение — но пишет что смс отправляется на соверешенно другой номер ( зотя смс о начислении пенсии мы получаем). Пытаемся и пройти авторизацию в чат ботах, но пишет вчто что карта не найдена… что делать? как зайти в онлайн приложения. доступ к номеру телефона и все данные карты и счета есть. Почему бот не распознает карту.
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 9:52
Добрий день. Якщо Ви реєструєтеся в додатку Ощад 24/7, та видає інформацію що дзвінок надійде на інший телефон, це може означати що були введені неправильні дані карти, або карта заблокована чи закрита. Для перевірки детальної інформації статусу платіжної картки, рекомендуємо Вашим батькам зателефонувати з їхнього фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Halik
Олег Халіулов
5 ноября 2022, 11:35
Олег, Дружковка
Здравствуйте. Максимальная сумма хранения на пенсионной карте?
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 9:45
Добрий день. На карті Ощадбанку Ви можете зберігати будь-яку суму без обмежень.
Babenko5
Babenko5
4 ноября 2022, 22:46
Доброго дня чи можу я через гарячу лінію встановити ощад 24/7. Декілька разів намагалась але не приходить код з банку. Я тимчасово перебуваючи за кордоном і не можу звернутися особисто. Номер телефону до якого прив'язана картка активний. Дякую
Ощадбанк
Ответ банка
7 ноября 2022, 9:44
Добрий день. Працівники контакт-центру не мають змоги зареєструвати Вас в додатку Ощад 24/7, оскільки реєстрація проводиться самостійно клієнтом. Рекомендуємо спробувати провести реєстрацію в нашому новому мобільному додатку Ощад. Також для перевірки чому можуть не надходити коди підтвердження для реєстрації в додатку, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
DiaR906
DiaR906
4 ноября 2022, 9:24
DiaR906
Питання з приводу валютного депозиту
По-перше, треба сказати, що раніше з банком ніяких проблем не мав, тому ставлю 5 зірок.
Але є питання: якщо я хочу зняти валютний депозит у гривні, то по якому курсу (НБУ чи банківському) мені його видадуть у касі, за умовою того, що я зразу хочу перерахувати його на свою гривневу карту?
Цікавлюсь тому, що курс банку вищий ніж НБУ, і не хотілося б втрачати кошти
Ощадбанк
Ответ банка
4 ноября 2022, 9:38
Добрий день. Ви можете отримати кошти з валютного депозиту в касі, в готівковій національній валюті за курсом купівлі іноземної валюти, що встановлений в Банку на день проведення операції. Якщо ж наприклад ви бажаєте здійснити обмін валюти між картками в сервісі Ощад 24/7, то операція буде здійснюватися за курсом Банку для банківських платіжних карток, який також можна перевірити в додатку.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Горячая линия Ощадбанка