Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vadik1956
vadik1956
18 апреля 2025, 11:40
Вадим, Киев
5 грудня 2024 року на пенсійну банківську карту «Ощадбанку» я отримав чергові пенсійні виплати… Однак протягом ночі з 5 на 6 грудня 2024 року в 1 час 30 хв. невідомими особами з неї тричі були зняті кошти в загальній сумі 13800 гривень без попередження мене банком. При чому картка була у мене, а за усним повідомлення колл-центру (гарячої лінії) Ощадбанку транзакції по зняттю коштів проводилися з закордону.
При зверненні у відділення «Ощадбанку» 10026/020 у Києві по вул. Уінстона Черчилля 35 12 грудня 2024 року щодо отримання нової банківської картки я був поінформований менеджерами щодо можливості повернення втрачених коштів, для чого потрібно надати у відділення банку витяг з ЄРДР (щодо початку досудового слідства по факту шахрайських дій з моєю банківською карткою) який я отримав з Дніпровського РУ поліції міста Києва тільки 1 квітня 2025 року.
6 квітня 2025 року у відділення ОЩАДбанку 10026/020 я надав зазначений Витяг з ЄРДР, оформив всі необхідні документи, які менеджером банку відразу були направлені в електронному вигляді до Служби безпеки ОЩАДбанку і цим же менеджером я був попереджений про строки розгляду моєї заяви про повернення коштів з приблизним терміном 120 діб.
Однак вже 10 квітня 2025 року, тобто через 4 доби по телефону я тримав повідомлення від менеджера банку що служба безпеки відмовилася приймати мої документи і мотиви відмови невідомі. Мої вимоги щодо отримання інформації з цього приводу у письмовому вигляді були проігноровані.
Ст.20 Закону України «Про звернення громадян» встановлений максимальний термін розгляду — 45 діб, якщо визначені у зверненні питання вирішити у місячний термін неможливо, про що повідомляється зацікавлена особа. Наслідок — гроші втратив, контролю за транзакціями зі сторони банку ніякого, внутрішня безпека банку розглядати подані документи відмовилася з невідомих причин, письмової відповіді не отримав. Як повернути гроші?

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49 49.6
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 49 49.6
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.5
Все курсы банка