×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 2
- +
- 0
- vadymbanker
- 17 апреля 2024, 9:35
- #
Тариф Моя Картка найкращий, він теж самий як і Мій Рахунок, навіть кращий.
В оновленнях тарифах з 1 квітня, випуск іменної картки платний ₴100, стягується один раз, обслуговування безкоштовно. Користуйтесь, рекомендую.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Суть справи. З 2015 року маю картку за тарифним пакетом «Мій рахунок» та, природно, періодично її продовжуваю. 5 квітня 2024 року прийшов до відділення з проханням перевипустити картку. Пообіцяли випустити протягом 2 тижнів та уточнили яку хочу: іменну чи просту. Уточнивши, що випуск іменної буде безкоштовним, замовив іменну. Дуже швидко картку перевипустили, але випадково зайшовши до кабінету, побачив, що за її перевипуск взяли гроші й випустили в новому тарифному пакеті «Моя картка». У відділенні пояснили, що тарифи змінилися з 1 квітня і вони не встигають слідкувати за їх змінами, тому заздалагидь мене не попередили. На Гарячій лінії все пояснили помилками менеджера. І на цьому все закінчилося. Тому в мене кілька запитань до банку:
1. Як можуть випускати картку нового тарифу, не узгодивши це з клієнтом? (Мені пояснили, що тарифного пакета вже не існує, тож мені випустили картку нового тарифу).
2. Чому в ситуації, коли немає старого тарифного плану, я не можу сам обрати новий тариф? (До речі, у березні 2024 року я достроково закрив картку тарифу «Моя картка», бо мене не влаштовували її тарифи. А без погодження нав'язали картку цього ж тарифу).
3. Чому за перевипуск картки неузгодженого пакета автоматично беруть оплату, хоча було сказано, що перевипуск картки безкоштовний?