×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Ріта Антоненко
- 10 февраля 2024, 16:10
- Ріта, Киев
10.02.2024 року переказувала кошти з карти на карту Ощадбанку, потім перевіряла три рази баланс на своїй карті Ощадбанк зняв 9 грн комісії без попередження Переказувала 28 грн загального переказу, а залишилося на карті 19 грн, На гарячій лінії Ощадбанку навіть оператор зразу не змогла відповісти — не знала, що за кожен переказ понад 1 раз на добу знімається по 3 грн Чому не було попередження про таку комісію від Ощадбанку?
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
«Загальні тарифи» 6.4.Надання повідомлень про залишок коштів на рахунку:
6.4.1.- у касі/банкоматі/ІПТ Банку Перший запит на добу-безкоштовно, -3 грн. кожний наступний запит.
6.4.2.- через Контакт-центр Банку (IVR, оператора, чат з оператором), — 5 грн. (кожний наступний запит-15
6.4.3.- у банкоматі іншого банку5 грн.
6.4.4.- у чат-боті -не тарифікується
6.4.1.- у касі/банкоматі/ІПТ Банку Перший запит на добу-безкоштовно, -3 грн. кожний наступний запит.
6.4.2.- через Контакт-центр Банку (IVR, оператора, чат з оператором), — 5 грн. (кожний наступний запит-15
6.4.3.- у банкоматі іншого банку5 грн.
6.4.4.- у чат-боті -не тарифікується
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться