Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
irinkarr
irinkarr
26 октября 2023, 11:39
Ірина, Київська обл.
30.09.2023 р. в 12.50 банкомат не видав 15000,00 грн. При інкасації виник надлишок в банкоматі. В чому проблема підтвердити цей надлишок банку -емітенту моєї карти? Чи ваші співробітники не складають акт надлишку? Є відеокамери на банкоматі, що знаходиться за адресою: Бучанський р-н, с. Софіївська Борщагівка, вул. Лесі Українки, 19.Він ламається через день. Люди постійно скаржаться у відділення. Але ніхто нічого не робить.

Комментарии - 4

+
0
19036256
19036256
27 октября 2023, 10:47
#
Що Ви з цим актом? НЕ ХОДІТЬ ДО ОЩАДБАНКУ, це не Ваш банк і Ви для Ощаду НІХТО.Йдіть у свій банк карткою якого Ви користувалися в банкоматі, пишить заяву на повернення коштів, та опишить де і коли Вам банкомат не видав кошти.Може це була не Ваша картка, тому Ви робите з цього проблему? А проблем не існує для повернення коштів, тому що клієнт бере свої документи картку йде у свій банк і пише заяву, а банк ініціює повернення коштів з банкомату Ощадбанку.От тільки не зрозуміла, якщо картка МОНОБАНКУ, то чьму Ви звертаєтесь у Універсал банк?.Передача карток третім особам заборонена у всіх банках.
+
0
irinkarr
irinkarr
16 ноября 2023, 11:23
#
Будьте більш уважніші- Монобанк і Універсал банк — це один банк. Ви теж для Ощадбанку ніхто. Повірте)))) Але так сильно їх захищаєте. Думаєте, що Вам подякують? Не сподівайтесь. Вони навіть не прокоментували ніяк ситуацію. Залишайтесь далі їх клієнтом і не лізьте у чужі справи.
+
0
19036256
19036256
17 ноября 2023, 15:06
#
Irinkarr,помиляєтесь,на відміну від Вас,коли я дзвоню на гарячу лінію,мене називають по им’я по батькові,а коли Ви дзвонили в чужий банк,Вам казали,що Ви не є клієнтом Ощадбанку.Я не захищаю,Ви погано читали мої відгуки,а пишу про такі ситуацї з якими стикалася,або тут читала,а Ви не лізьте на сторінку чужих банків і не стверджуйте того,чого взагалі не розумієте.
+
0
19036256
19036256
27 октября 2023, 11:01
#
До речі, до чого це Ваше питання, якщо гроші Вам вже повернули? Це Ващі слова, що 19 жовтня все повернули.« Монобанк повернули кошти на картку вчора, але з поперердженням, що якщо Ощадбанк не підтвердить, що кошти не були зняті, то кошти з мого рахунку Монобанку будуть списані назавжди. » Не може такого бути, що Ощадбанк вирішить ні з того ні з сього забрати Ваші гроші, чому Ви вірити конкурентам Ощадбанку? Ще не було таких випадків, щоб по технічній причині банкоматів, гроші банк, Ощадбанк, забрав собі назавжди.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться