Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Lapin
анатолій лапін
10 октября 2023, 15:35
Луцьк Волинської області
Мені для нотаріуса необхідно отримати довідку Ощадбанку про невикористання житлових чеків для приватизації житла і що я що в приватизації житла участі не приймав. Звертався з даним питанням у відділення м. Луцька № 02. Мене переадресували до відділення № 03. Звідти, в свою чергу переадресували до відділення № 017. Сьогодні, 10.10.2023 р. цілу годину провів у відділенні № 017, після чого працівники відділення мені повідомили, що на мою адресу (м.Луцьк пр-т Молоді,3 кв.19) дані довідки не видають, тому що дану вулицю вони не обслуговують. Куди (до якого відділення Ощадбанку) мені звертатись для отримання вищевказаної довідки. Буду вдячний за вичерпну відповідь.

Комментарии - 1

+
0
Іван Петренко
Іван Петренко
13 октября 2023, 23:39
#
Напишіть скаргу в центральний офіс Ощадбанку. Адресу центрального офісу ви легко знайдете в інтернеті.

В скарзі викладіть факти, як розвивались події: хто, звідки і куди вас направляв. Що вам відмовили в обслуговуванні замість того, щоб надати нормальну послугу.

Копію скарги відправте, будь ласка, в Національний Банк України, який є регулятором діяльності банків.

Згідно статті 20 закону про звернення громадян відповідь на заяви, скарги, клопотання надаються в строк не більше 45 днів. Причому, якщо за 30 днів підготувати відповідь неможливо, то вас повинні повідомити про причини продовження терміну.

Працівники з низьким рівнем розумового розвитку, яких набирають в Ощадбанк, повинні отримати догану, і начальник перелічених вами відділень — теж. Скарга — це спосіб достукатись до керівництва банку, яке з клієнтами напряму не спілкується.

Відгуки тут читає лише одна жінка з іменем із цифр (на 190 починається), яка ніколи не підкаже, як вирішити проблему, а леише пояснює, чому шахрайство, грубість і некомпетентність працівників банку — це нормально, і взагалі клієнт винен сам.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться