×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Два роки працівники Ощадбанку закидають помилковими SMS повідомленнями про сплату кредиту, якого я ніколи не брав. Неодноразово звертався на Гарячу лінію вищевказаного банку про зняття цих повідомлень. На деякий час їх відміняють, а потім знову відновлюють ( говорять- може в мене з'явиться якась інформацію про людину, яка взяла кредит.) Це значить, що я повинен знайти людину, яка взяла кредит і тим самим виправити помилку працівників банку, які помилково внесли мій номер телефону для SMS повідомлень? І як це назвати?
А чому б адміністратору банку чи керівнику ( не знаю чия це компетенція) доручити оператору вияснити дату та номер договору отримання кредиту, в якому повинен бути вказаний правильний номер телефону ( інакше картка на отримання кредиту не була б активована).
Мій номер телефону можно перевірити на отримання кредиту. Дуже прошу допомогти розібратись в даному питанні. Я стара людина і мене дуже нервує кожен раз доводити те, що в мене немає ніякого кредиту.
Думаю, що ви мені все ж допоможете у вирішенні цього питання, буду дуже вдячний.