×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Два роки тому під час візиту до Києва (мешкаю у Дніпрі) звернувся до відділення, де була оформлена картка, написав письмову заяву про закриття рахунку.
Сьогодні отримав СМС «Шановний клієнте, Вашу картку доставлено до відділення Ощидбанку №10026/0187
Адреса: КИЇВ проща Спортивна, буд. 1-а
Телефон: 380445906364»
У мене просте питання. Чому без моєї заяви мені на відділення в інше місто доставляють якусь картку яку я не замовляв? Чи я під час війни повинен знову їхати 500 км в один бік щоб написати письмову заяву саме в тому відділенні, що я відмовляюся від послуг цього банку?
Чи це, можливо, такий спосіб знущання зі своїх КОЛИШНІХ клієнтів?
Доречі, за телефоном і чатом, вказаними в СМС жодної відповіді отримати не далося.