Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Arnautka
Анатолій Никитенко
14 декабря 2022, 11:07
Добрий день. Я Нікітенко Анатолій Григорович, Херсон, смт. Комишани
Я не отримав пенсію за оипень місяць 2022р. За даними УПФ в Херосні кошти на виплату були перераховані до вашого банку. Оскільки це було в час окупації і те, що у мене не було відкрито рахунок в банку, а пенсію із-за маломобільності (ампутована нога) отримував чере Укрпошту то до сьогодні це питання мене не турбувало. Вчора отримав пенсію в звернутій сумі, що не відповідала моїм розрахункам за час невіплати. За даними УРФ в місті мою пенсію, як і тих, хто мав рахунки перерахували до банку. Зараз вона в статусі «Заблокована». Як отримати кошти: ви повернене їх до ПФ чи приїхати і отримати? Заздалегідь дякую за відповідь.
Ощадбанк
Ответ банка
14 декабря 2022, 11:34
Добрий день. Якщо Пенсійний Фонд України здійснює Вам нарахування пенсії, то кошти одразу зараховуються на Ваш рахунок. Для перевірки зарахованих сум, та чому кошти заблоковані, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800. Якщо ж кошти не були перераховані в банк, тоді для уточнення інформації чому не було виплат, потрібно буде звертатися до ПФУ.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться