Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
VPS230863
VPS230863
7 декабря 2022, 12:13
Нікополь
З мого карткового рахунку було перераховано 300 грн. Було помилка в призначені платежу.Кошти зависли в банку, як невияснений платіж.Як мені можна повернути гроші на карту, щоб провести вірно платіж?.. Я інвалід, неходяча. Дякую
Ощадбанк
Ответ банка
7 декабря 2022, 12:28
Добрий день. Для детальної перевірки інформації по здійсненому платежу, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800.

Комментарии - 1

+
0
19036256
19036256
7 декабря 2022, 20:28
#
VPS230863, не перейматеся, якщо була помилка в реквізитах, Ваші гроші автоматично повернуться на Ваш рахунок, але на жаль це може зайняти коло 30 днів, а іноді і раніше.Писати нічого не треба і ходити не треба, треба чекати, вони повернуться на Ваш рахунок.Можна здвонити на гарачу лінію, та питати, коли повернуться, чи може вони вже бачать, що повернулись,
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться